اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذوالنور:

عده‌ای به‌دنبال نفوذ دادن افراد به ظاهر انقلابی در نظام هستند

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام ذوالنور گفت: اکنون عده‌ای به‌دنبال نفوذ دادن افراد به ظاهر انقلابی در نظام هستند.

عده‌ای به‌دنبال نفوذ دادن افراد به ظاهر انقلابی در نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جانشین پیشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین جلسه از سلسله نشست‌های تخصصی فجر بیداری با موضوع واکاوی جریان نفاق در سه دهه اخیر در تالار همایش‌های اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی اظهار داشت: بزرگترین ضربه به نظام اسلامی نفوذ جریان نفاق است و اکنون عده‌ای به‌دنبال نفوذ دادن افراد به ظاهر انقلابی در نظام هستند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور تصریح کرد: سران فتنه مردگان سیاسی هستند که تاثیر خود در جامعه را از دست داده‌اند؛ لذا اگر با آن‌ها برخورد سلبی صورت گیرد، ادعای قدرت می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز دشمنی سازمان منافقین با ملت ایران آنقدر علنی شده که واژه نفاق نشان‌دهنده واقعیت آن‌ها نیست، واژه نفاق برای کسانی استفاده می‌شود که چهره‌شان آشکار نشده، اما این سازمان سال‌هاست که رسما با ملت ایران درگیر است.

ذالنور گفت: مقوله نفاق یک امر جدید و نوظهور در انقلاب و فرهنگ دینی ما نیست، نفاق چیزی است که همزاد با بشر و نهضت پیامبر(ص) بوده است و خطر منافقین در صدر اسلام مکرر در قرآن مورد توجه قرار گرفته و همیشه جریان حق، جریان‌های برانداز را در کنار خود داشته است.

وی با بیان اینکه به خیانت و قدرت‌نمایی منافقین در قرآن اشاره شده است، افزود: نفاق از ابتدا بوده و در انقلاب اسلامی نیز یک امر طبیعی بود، ویژگی منافقین دو چهره‌گی آن‌ها است زیرا اگر بخواهند این گونه ظاهر نشوند، دفع خواهند شد، در اوایل انقلاب با استفاده از همین نقاب، رجوی سرکرده گروهک منافقین، برخی از جوانان این کشور را گرد خود جمع کرد.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: در این زمینه بصیرت‌دهی بسیار مهم است، در زمان ورود امام خمینی(ره) منافقین تریبون‌دار استقبال امام(ره) بودند و شهید مطهری از این امر ابراز نارضایتی کرد زیرا از همان ابتدا پی به دو چهره‌گی و دورویی آن‌ها برده بود.

ذوالنور یادآور شد: نفاق جدید می‌خواهد فردی از ظاهر و جنس خودمان را وارد میدان کند و به‌وسیله آن نظام را منحرف کند و باید با بصیرتی از جنس بصیرت شهید مطهری وارد میدان شد.

انتهای پیام/70004/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول