اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه‌فجر صورت گرفت

کلنگ‌زنی نخستین طرح مشارکتی پروژه بین‌المللی منارید در روستای کیخا زابل

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار زابل و مردم محلی، نخستین طرح مشارکتی پروژه بین‌المللی منارید در روستای کیخا زابل کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی نخستین طرح مشارکتی پروژه بین‌المللی منارید در روستای کیخا زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، فرماندار زابل پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی نخستین طرح مشارکتی پروژه بین‌المللی منارید در روستای کیخا اظهار داشت: نخستین طرح مشارکتی راه‌اندازی گلخانه‌های سازمان محلی صاحب‌الزمان در روستای کیخا که از محل اعتبارات پروژه بین‌المللی منارید است،‌کلنگ آن به زمین زده شد که امیدواریم در کمترین فاصله زمانی به بهره‌برداری برسد. 

هوشنگ ناظری افزود: حمایت از بنگاه‌های کوچک و سرمایه‌‌گذاری‌های زودبازده در اولویت کاری مسئولان قرار دارد و از حمایت‌های خاص نیز برخوردار می‌شوند.

وی بیان داشت: توجه خاص به بخش کشاورزان الزامی است که باید با نگاه ویژه و همکاری صمیمانه از سوی مسئولان این بخش صورت بپذیرد.

فرماندار زابل در ادامه جاده روستای چهارخمی را افتتاح کرد و گفت: این طرح به نمایندگی از سه جاده روستایی چهارخمی، حمزه آباد و سوردغال می‌باشد که جمعا نزدیک به 8 هزار و 200 متر با بیش از هشت کیلومتر است.

ناظری با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح‌ها از سال 90 آغاز شده است اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها تعداد 520 خانوار از مزایای این راه‌ها بهره‌مند شدند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده دولت خاطرنشان کرد: اعتبار اجرایی این طرح‌ها بالغ بر 16 میلیارد و 84 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

انتهای پیام/75002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول