اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

تجلیل از بانوان مبارز دوران انقلاب در جیرفت

خبرگزاری فارس: همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، بانوان مبارز دوران انقلاب در جیرفت تجلیل شدند.

تجلیل از بانوان مبارز دوران انقلاب در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت ظهر امروز به مناسبت دهه فجر، 12 نفر از بانوان مبارز در دوران قبل از انقلاب اسلامی طی آیینی تجلیل شدند، در این آیین تعدادی از بانوان مبارز خاطراتی را از مبارزات خود با رژیم ستمشاهی بیان کردند.

مهری طیاری معاون آموزش ابتدایی در این آیین با بیان اینکه در جمع بانوانی هستیم که قبل از بهمن ماه سال 57 شکوه آفریدند، اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور مبارزات و فخرآفرینی زنان و مردانی است شکوه بهمن ماه را آفریدند.

وی افزود: این ملت ثابت کردند که خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد، مگر اینکه خود آن قوم سرنوشت خودشان را تغییر دهند، پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون رهبری‌های فرزانه و عالمانه حضرت امام خمینی(ره) و وحدت و انسجام، ایمان و اقتدار راسخ مردم در عرصه‌های اسلامی است.

* برگزاری جشنواره دانش‌آموزی غذاهای سنتی در جیرفت

ظهر امروز جشنواره غذاهای سنتی آهن‌دار با حضور دانش‌آموزان دختر شهرستان جیرفت در مقاطع مختلف توسط اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

در این جشنواره که به مناسبت ایام دهه فجر برگزار شد، انواع غذاهای به ویژه غذاهای محلی آهن‌دار مانند آش‌های محلی، انواع غذاها و شیرینی‌ها با خرما، بنه و سبزی‌های محلی، سبزی‌آرایی و ... در معرض دید قرار گرفت.

در پایان برترین‌های این جشنواره تقدیر شدند.

انتهای پیام/80002/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول