اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 153

دومین مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش باقرشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به‌منظور قدردانی از تلاش‌های نخبگان ورزشی، دومین مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش باقرشهر برگزار می‌شود.

دومین مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش باقرشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به‌منظور قدردانی از تلاش‌های نخبگان ورزشی، دومین مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش باقرشهر برگزار می‌شود.

عضو شورای اسلامی باقرشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: این مراسم با حضور مسئولان شهر و همچنین قهرمانان ورزشی، پیشکسوتان، مربیان و حامیان ورزش باقرشهر برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود.

کاظم عبادی تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در نظر دارد با همکاری اداره ورزش و جوانان شهر، با هدف ایجاد انگیزه در بین نوجوانان و جوانان و تشویق ایشان به ورزش پهلوانی و قهرمانی، همچنین ارج نهادن به تلاش و پشتکار قهرمانان و کسانیکه در این راه برای باقرشهر افتخار آفرینی کرده‌اند و در سال 91 در میادین بین‌المللی و داخلی موفق به کسب افتخار و مدال شده‌اند، نسبت به برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش باقرشهرو یادواره شهید ورزشکار و قهرمان بسیجی اصغر کره‌خوار اقدام کنند.

این عضو شورای اسلامی باقرشهر افزود: این مراسم با حضور جمع کثیری از ورزشکاران و ورزش دوستان در سالن همایش عطر یاس برگزار خواهد شد.

عبادی همچنین از پیشکسوتان و تمام ورزشکاران خواست، همانند سنوات گذشته با همدلی و همراهی هرچه بیشتر جهت برگزاری با شکوه‌تر این مراسم این مجموعه را یاری کنند. 

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول