اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 بهمن

کارگران نمونه همدان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: 17 بهمن امسال، از کارگران نمونه استان همدان تجلیل می‌شود.

کارگران نمونه همدان تجلیل می‌شوند

مسعود اقلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار داشت: طبق سنوات گذشته در دهه مبارک فجر از کارگران و گروه کار نمونه کارخانجات استان همدان در جشن بزرگ کارگری استان تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارگران نمونه در سه مرحله انتخاب می‌شوند، ادامه داد: این کارگران در ابتدا از سوی واحدها به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می‌شوند، سپس در کمیته‌های تخصصی در مرحله استانی انتخاب و برای کسب رتبه ملی در هفته کار و کارگر به وزارتخانه معرفی می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشن بزرگ کارگری در روز 17 بهمن ماه در مجموعه مدرس با حضور جامعه کارگران، تعاون‌گران و مسئولین ارشد استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کمیته کارگری دهه فجر تا به حال هشت جلسه هماهنگی برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم برگزار کرده است.

اقلامی خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال دیدار با ائمه جماعات، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، افتتاح چندین پروژه، افتتاح چندین پایگاه بسیج در کارخانجات از دیگر برنامه‌های کمیته کارگری دهه مبارک فجر است.

وی گفت: همچنین از کمیته‌های برتر حفاظت فنی و بهداشت کار و تعاونی نمونه بانوان و مدال‌آوران ورزشی کارگران و نفرات برتر مسابقات قرآنی و همچنین از کارگرانی که در مسابقات فرهنگی حائز رتبه برتر شدند تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در پایان سخنانش اظهار داشت: در دهه مبارک فجر برخی از کارخانجات و واحدهای تولیدی به صورت خودجوش و مردمی جشن‌هایی برای ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/89002/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول