اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

بسترهای لازم برای برپایی نماز مهیا شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در برپایی نماز از تمام بسترها برای جلب و جذب نمازگزاران استفاده می شود.

بسترهای لازم برای برپایی نماز مهیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی پیش از ظهر امروز در گردهمایی ائمه جماعات، روسای ستاد و رابطان فرهنگی نماز ادارات و نهادهای دولتی استان کرمان اظهار داشت: آن چه در قرآن کریم پیرامون نماز به آن اشاره شده، اقامه نماز و گام برداشتن در مسیر برپایی نماز است.

وی فعالیت در راستای نماز را بزرگ‌ترین عزتمندی و افتخار دانست و بیان داشت: در برپایی نماز هر چه می‌شود، بسترهایی را برای جلب و جذب به استخدام در آوریم.

سعیدی خاطرنشان کرد: نماز، شکوه و عظمت مسلمانان و جایگاه آنها را جلوه‌گر می‌کند و تجلی اصلی آن در نماز جمعه است.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم حضور قوی و جدی مجموعه خود را در نماز اول وقت داشته باشیم، نیاز به استفاده از قدرت مدیریتی، اجبار و نصیحت نیست.

سعیدی گفت: اگر مدیر دستگاه جزو نخستین افرادی باشد که در نماز اول وقت حضور می‌یابد، همه کارمندان نیز همگام و همراه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ کاری از اقامه نماز اولاتر نیست، لذا مدت زمان 20 دقیقه‌ای را که در ادارات به این امر اختصاص داده‌اند، حق هر فرد است و باید به انجام برساند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ابراز داشت: گام‌های موثری در راستای نماز انجام شده، اما باید بیش از این پرداخته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان عنوان کرد: برای اصلاح و مصونیت‌بخشی در جامعه باید هر چه در توان داریم، پیرامون نماز انجام دهیم.

سعیدی با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: جامعه ما بدون چالش و ایراد نیست، اما با عزتمندی، عدم وابستگی و نشان دادن انسان الهی برگرفته از فرهنگ قرآن بسیاری از سختی‌ها را می‌توان تحمل کرد.

انتهای پیام/80017/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول