اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حوزه هنری استان زنجان اعلام کرد

«حال حافظ خوب است» بهترین فیلم جشنواره نماز و نیایش

خبرگزاری فارس: بر اساس اعلام حوزه هنری استان زنجان، فیلم «حال حافظ خوب است» به عنوان بهترین فیلم جشنواره نماز و نیایش انتخاب شده است.

«حال حافظ خوب است» بهترین فیلم جشنواره نماز و نیایش

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حوزه هنری استان زنجان در راستای اشاعه هنر دینی و با حمایت از تولید آثار هنری و دینی طی سال‌جاری با فیلم «حال حافظ خوب است» در جشنواره نماز و نیایش شرکت کرده است.

میثم سیفی با بیان اینکه فیلم«حال حافظ خوب است» محصول حوزه هنری در سال‌جاری محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: این اثر به نویسندگی حسین سلیمانی و مجتبی حیدری و کارگردانی مجتبی حیدری و جبار اوجاقلو در مدت 12 روز تولید شده است.

وی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره نماز و نیایش بر اساس رای هیات داوران تندیس جشنواره و مبلغ بیست میلیون ریال و حمایت از تولید اثر بعدی بر اساس ضوابط اعلام شده تولید، به همراه کمک هزینه سفر به حج عمره به مجتبی حیدری و جبار اوجاقلوبرای فیلم «حال حافظ خوب است» از زنجان اهدا شد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان با اشاره به افتخارات دیگر کسب شده این فیلم یادآور شد: فیلم «حال حافظ خوب است» در جشنواره هشتمین فیلم دینی رویش و پنج جشنواره  فیلم دانشجویی به عنوان فیلم منتخب برگزیده شده است.

وی مجتبی حیدری را تدوین‌گر فیلم «حال حافظ خوب است» معرفی کرد و ادامه داد: سید رضا سیدین اردبیلی، حمید رضا قاسم‌لو و متین زمان‌لو بازیگران این فیلم و  محمد جواد نور محمدی مدیر تصویربرداری فیلم به شمار می‌روند.

سیفی با بیان اینکه در پایان جشنواره نماز و نیایش همچنین در بخش فیلم‌نامه لوح تقدیر در کنار دو فیلم دیگر به مجتبی حیدری برای فیلم‌نامه "سلام" از زنجان اهدا شده است، افزود: نفرات برتر پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در سه بخش فیلم، فیلم‌نامه و عکس در آیین اختتامیه این جشنواره تندیس، دیپلم افتخار و جوایز خود را دریافت کردند.

گفتنی است، فیلم «حال حافظ خوب است» درباره حسین که حافظ قرآن بوده و مدت‌ها از ایران دور بوده است، حالا بازگشته و خاطرات کودکی خود را روایت می‌کند.

انتهای پیام/73006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول