اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماز وحدت در جیرفت اقامه شد

خبرگزاری فارس: با حضور مردم و مسئولان، نماز وحدت در جیرفت اقامه شد.

نماز وحدت در جیرفت اقامه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، نماز وحدت با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مسئولان، طلاب و نیروهای نظامی و انتظامی در دبیرستان دخترانه فرزانگان شهرستان جیرفت برگزار شد.

فرماندار جیرفت در این مراسم با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: با توجه به اینکه هم‌اکنون در آستانه سی و چهارمین بهار انقلاب روزهای حساس و ارزشمندی را پشت سر می‌‌گذاریم، باید به خوبی آگاه باشیم که تاکنون چه مسیری را پیموده و اکنون در چه مسیری گام برداریم.

ابراهیم غنچه‌پور تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران عصاره یک هزار و 400 سال قیام‌ها، جهادها و جانفشانی‌های پرفراز و نشیب آزادمردانی است که در 22 بهمن‌ماه سال 1357 تحقق یافت.

غنچه‌پور با تأکید بر اینکه هنوز جنگ ما با استکبار تمام نشده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران تا رسیدن به اهداف متعالی مورد نظر خود، باید مسیر طولانی را بپیماید که نیازمند بصیرت و آگاهی تمام ملت ایران است.

وی در پایان ابراز داشت: دهه فجر سال جاری حساسیت بیشتری نسبت به گذشته دارد به همین دلیل باید اقشار مختلف جامعه از جمله دانش‌آموزان، دبیران و مسئولان با حضور چشمگیر و فعال خود در صفوف راهپیمایی، رونق بیشتری به این مراسم دهند.

انتهای پیام/80001/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول