اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 1000 دانش‌آموز شیرازی صورت گرفت

برگزاری مراسم نماز شکر پیروزی انقلاب

خبرگزاری فارس: یک‌هزار دانش‌آموز شیرازی، نماز شکر پیروزی انقلاب را در آستانه سید‌علاء‌الدین ‌حسین (ع) به جا آوردند.

برگزاری مراسم نماز شکر پیروزی انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به مناسبت نام‌گذاری 15 بهمن به عنوان روز «انقلاب اسلامی، معنویت و پای‌بندی به ارزش‌های اسلامی» مراسم نماز شکر پیروزی انقلاب، ظهر امروز در حرم مطهر سید‌ علاء‌الدین ‌حسین(ع) با حضور یک‌هزار دانش‌آموز شیرازی برگزار شد.

این مراسم که به ابتکار کمیته تخصصی مساجد ستاد دهه فجر استان فارس صورت گرفت، 20 مدرسه دخترانه از ناحیه‌های سه و چهار شهرستان شیراز شرکت داشتند.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش فارس در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: به منظور شکرانه نعمت پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تجدید میثاق دوباره با امام راحل (ره) و شهدا، یک‌هزار نفر از دانش‌آموزان شیراز را به حرم مطهر سید ‌علاء‌الدین ‌حسین‌(ع) دعوت کرده‌ایم.

حسین‌علی معزی در بیان تاثیر این برنامه گفت: حضور در این حرم مطهر علاوه بر افزایش معنویت در دانش‌آموزان، باعث یادآوری ایثار‌ها و فداکاری‌های مردم در جریان انقلاب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: این مراسم همچنین دانش‌آموزان را در ادامه راه شهدا و حفظ انقلاب سهیم می‌کند.

معزی با بیان اینکه برگزاری مراسمی به این شکل برای نخستین بار است که صورت می گیرد تصریح کرد: در سال‌های پیش، برنامه‌هایی به شکل پراکنده در این استان اجرا می‌شد، اما امسال نماز شکر پیروزی انقلاب در شیراز هم‌زمان با دیگر شهرستان‌های فارس برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم کمیته تخصصی مساجد ستاد دهه فجر متشکل از نهاد‌هایی نظیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، ستاد اقامه نماز، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و سازمان بسیج مساجد و محلات استان همکاری داشتند.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول