اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز فراخوان جشنواره شعر نماز و نیایش در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان جشنواره شعر استانی نماز و نیایش در این استان خبر داد.

آغاز فراخوان جشنواره شعر نماز و نیایش در چهارمحال و بختیاری

حسین گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره با موضوعات "نماز، رشد و تعالی"، "نماز، شهدا و دفاع مقدس"،  "نماز، فرهنگ و هنر" و "نماز و سبک زندگی اسلامی" برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه جشنواره شعر نماز و نیایش در دو بخش شعر و داستان برگزار می‎شود، افزود: علاقمندان می‎توانند اشعار و نوشته‌های خود را در این دو بخش به دبیرخانه ارسال کنند.

گنجی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری انجمن شعر و ادب نیمای شهر فارسان برگزار می‎شود، تصریح کرد: بخش ویژه این جشنواره در پرداخت داستان‌پردازان به نماز و جوانان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 14 اسفند ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: اختتامیه جشنواره شعر استانی نماز و نیایش در روز 23 اسفند ماه سال جاری در سالن شهداء بابا حیدر برگزار می‎شود.

گنجی با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره، بیان داشت: آثار ارسالی به این جشنواره نباید در جشنواره‌های دیگر ارائه شده باشد.

وی ادامه داد: پرداختن به محتوا و کیفیت آثار با موضوع جشنواره بسیار حائز اهمیت است و هنرمندان علاقمند به شرکت در این جشنواره باید به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشند.

گنجی بر ضرورت توجه هنرمندان و شاعران به ارزش‌های دینی و اسلامی در تولید آثار فاخر و ارزشی تاکید کرد و افزود: هنرمندان می‎توانند با تاسی از نماز و آثار معنوی آن موفق به خلق آثار ارزشی و ماندگار شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در فارسان انتهای پارک ساحلی لاله فرهنگسرای فارسان ارسال کنند.

انتهای پیام/68004/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول