اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شب 22 بهمن

مراسم نورافشانی در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با شب 22 بهمن پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم نورافشانی در زنجان برگزار می‌شود.

مراسم نورافشانی در زنجان برگزار می‌شود

سعید حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی این دهه مبارک برنامه‌های متنوعی در استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نورافشانی آسمان زنجان توسط تیپ 216 مستقل زنجان انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری نماز وحدت‌بخش روز 22 بهمن خبر داد و گفت: پس از برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن این مراسم با حضور آیت‌الله شیخ علی خاتمی امام جمعه زنجان برگزار می‌شود.

وی میهمان ویژه مراسم 22 بهمن زنجان را بختیاری وزیر دادگستری عنوان کرد و گفت: برگزاری مراسم سرود دانش‌آموزی و برگزاری ایستگاه‌های نقاشی از برنامه‌های این روز باشکوه محسوب می‌شود.

حسینی از برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی در زنجان خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر بسیاری از این مسابقات در استان به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی 22 بهمن را روز اوج نشاط و شادی ملت ایران برشمرد و گفت: مراسم ویژه‌ای به همین منظور با حضور مردم و مسئولان در زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

حسینی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم ولایتمدار و شهیدپرور زنجان در این مراسم همواره مورد توجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اندیشیده شده است، افزود: جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان نیز همپای سایر اقشار جامعه در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از اعلام حضور ورزشکاران، اصناف، بازاریان، جوانان، هنرمندان و احزاب مختلف در این راهپیمایی خبر داد و گفت: استان زنجان در این روز سراسر شور و شعور است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تدبیر داهیانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، افزود: حضور مردم در صحنه‌های دفاع از نظام همواره مورد غضب دشمنان بوده است.

حسینی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم همواره توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان را خنثی کرده است، خاطرنشان کرد: با وجود همه تحریم‌ها و فشارهای دشمنان، انقلاب اسلامی پا برجا و استوار به راه خود ادامه می‌دهد.

وی همگامی مردم با آرمان‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: در هیچ جای تاریخ چنین پشتوانه مردمی از نظام‌های مختلف دیده نمی‌شود.

*خون پاک شهیدان ضامن بقای نظام اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خون پاک شهیدان انقلاب و دوران دفاع مقدس را ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: درخت انقلاب اسلامی با خون شهیدان آبیاری شده است.

وی بیداری اسلامی را نشات گرفته از فرهنگ ملت ایران عنوان کرد و افزود: مردم کشورهای منطقه با تأسی از نظام اسلامی علیه طاغوت‌های کشورهای خود قیام کرده‌اند.

حسینی با بیان اینکه قیام‌های مردمی کشورهای منطقه تا زمان پیروزی کامل ادامه دارد، افزود: انقلاب اسلامی روح جدیدی در کالبد بشریت دمید.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول