اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 157

مطهری: پیروزی انقلاب سبب رشد و شکوفایی ملت ایران شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سبب رشد و شکوفایی ملت ایران شد تا کارهای بزرگی انجام شود که جهانیان را به حیرت انگیزد.

مطهری: پیروزی انقلاب سبب رشد و شکوفایی ملت ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری در مراسم بدرقه سومین کاروان اعزامی راهیان نور دانش‏آموزان پسر شاهرود و بسطام به مناطق عملیاتی که در راه‏آهن شاهرود و با حضور مسئولان سپاه و آموزش و پرورش شاهرود و منطقه بسطام و خانواده‌های آنان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا به ما عزت، افتخار، ایستادگی، شجاعت و اقتدار بخشیدند و ما اکنون سرمان را بالا گرفته و به عنوان یک الگو در جهان مطرح هستیم.

وی با بیان اینکه در دوران ستم‌شاهی ما اختیاری از خود نداشتیم و وابسته به بیگانگان و استکبار بودیم، افزود: در دوران شاهان قاجار کشور پهناور ایران از روی بی‌لیاقتی این شاهان از ایران جدا شود و یا قراردادهای ننگین خاک ایران تجزیه شد؛ چرا که آنان افرادی نالایق، شکم‌پرست، پول‌پرست و هوس‌باز بودند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در زمان پهلوی نیز ما هرچه داشتیم در اختیار استکبار بود و اختیاری از خود نداشتیم و اموال و ثروت ما توسط بیگانگان چپاول می‌شد.

مطهری بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث رشد و شکوفایی ملت ایران شد و ما در این مدت 34 سال کارهای بسیار بزرگی را انجام داده‌ایم که جهانیان را به حیرت واداشته‌ایم و این ها همه از برکت خون شهداست.

220 نفر از دانش‌آموزان شاهرود به اردوی راهیان نور اعزام شدند

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان شاهرود خطاب به حاضران تاکید کرد: شما باید از این فرصت طلایی استفاده کنید و با بازدید از این مناطق با شهدا عهد پیمان دوباره ببندید تا در جهت رشد و اعتلای انقلاب اسلامی با تحصیل علم و دانش در کنار ایمان و بصیرت موفق باشید.

مطهری اظهار داشت: شهدای ما با دست خالی و با قدرت ایمان و بصیرت خود توانستند دشمنان را از کشور برانند و یک وجب از خاک این کشور اسلامی را به دشمن ندهند.

این اردو به مدت چهار روز است که دانش‌آموزان در این مدت از مناطق عملیاتی شرهانی، هویزه، فتح‌المبین و شلمچه بازید می‌کنند.

این کاروان به استعداد 220 نفر از دانش‌آموزان پسر مقطع دوم متوسطه درس آمادگی دفاعی شهرهای شاهرود و منطقه بسطام با قطار به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند.

انتهای پیام/2249/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول