اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهیدان سیدکاظم و سیدحبیب میرحسنی مطرح کرد

روایت حضور رهبری در شاهرود در آستانه پیروزی انقلاب

خبرگزاری فارس: پدر شهیدان سیدکاظم و سیدحبیب میرحسنی به تشریح روایت حضور رهبری در شاهرود در آستانه پیروزی انقلاب و سخنرانی معظم‏له در حسینیه شاهرود پرداخت.

روایت حضور رهبری در شاهرود در آستانه پیروزی انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، پدر شهیدان سیدکاظم و سیدحبیب میرحسنی شب گذشته در جشن فجر انقلاب بسیج طلاب و روحانیون شاهرود که با حضور طلاب و روحانیون در مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، با بیان خاطراتی از آن دوران و فعالیت‌های مردم شاهرود در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نقش تأثیرگذار طلاب و روحانیون در پیروزی انقلاب اسلامی ایران انکارناپذیر است.

حسن میرحسنی، راوی انقلاب اسلامی و از نقش‌آفرینان انقلاب اسلامی شاهرود اظهار داشت: مردم شاهرود در کنار سایر ملت قهرمان ایران از همان ابتدای شکل‌گیری انقلاب در کنار انقلاب بوده و فعالیت‌های مختلفی را در پیشرفت و پیروزی انقلاب انجام دادند و سنگر و مرکز این فعالیت‌ها حسینیه مدرسه قلعه شاهرود بود.

وی با اشاره به نقش روحانیت در هدایت مردم در شاهرود افزود: علما و بزرگان شهر در آن زمان هدایت حرکت‌های مردمی را بر دوش داشتند و تلاش فراوانی در افزایش بصیرت مردم شاهرود انجام دادند.

پدر شهیدان سیدکاظم و سیدحبیب میرحسنی با اشاره به حضور رهبر انقلاب در شاهرود در آستانه پیروزی انقلاب بیان داشت: در 22 بهمن رهبر معظم انقلاب که در آن زمان از اعضای کمیته انقلاب بود، در همین حسینیه سخنرانی کرد و مردم را به حضور در صحنه و پشتیبانی از امام و انقلاب تشویق و ترغیب کرد.

میرحسنی افزود: سخنان ایشان بسیار اثرگذار و نافذ بود و مردم را به صحنه آورد و ما در شاهرود تظاهرات بسیاری انجام دادیم که در این راه شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب و اسلام عزیز شدند.

وی اظهار داشت: بدانید که این انقلاب با تلاش هزاران زن و مرد و نثار خون‌های فراوان به دست ما رسیده است و باید در حفظ و حراست از آن کوشا باشیم که فردا شرمنده و مدیون آنها نباشیم.

انتهای پیام/2249/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول