اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

ولایت پذیری مهم‌ترین مؤلفه انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ولایت پذیری و حرکت بر مدار ولایت و مردم‌مداری، مهم‌ترین مولفه انقلاب اسلامی ایران است.

ولایت پذیری مهم‌ترین مؤلفه انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی نخبه استان در دانشگاه تربیت معلم زاهدان اظهار داشت: ولایت پذیری و ولایت مداری مهم‌ترین مولفه انقلاب اسلامی ایران بود و امروز هم ولایت‌فقیه عمود خیمه نظام است.

وی افزود: در طول تاریخ رویش‌ها و ریزش‌هایی در انقلاب‌ها وجود داشته ولی در انقلاب ما رویش‌ها بیشتر از ریزش‌هاست و وجود برخی انتقادها نشانه ریزش نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: هیچ گاه نباید مولفه‌های پیروزی انقلاب تضعیف و یا به فراموشی سپرده شود چرا که راز تثبیت و تداوم انقلاب چیزی جز همان مولفه‌های پیروزی نیست و اگر به فراموشی سپرده شوند مسیر انقلاب منحرف خواهد شد.

شیخ‌زاده با اشاره به بیانات رهبری در زمینه تلاش‌های دشمن برای ایجاد اختلاف گفت: برافروختن آتش اختلاف و مشغول کردن مسلمان به یکدیگر، اصلی‌ترین تلاش دشمن برای مقابله با اسلام گرایی است.

وی بیان داشت: مذاکره مستقیم حربه‌ای جدید برای ایجاد اجماع بین‌المللی بر علیه ایران است و دشمن هرگاه صحبت از صلح و گفتمان و مذاکره می‌زند به دنبال فتنه‌ای جدید است.

انتهای پیام/75002/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول