اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

ملت ایران پشتوانه قوی و همیشگی انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: ملت همیشه بیدار ایران اسلامی همواره با حضور پررنگ و وصف نشدنی خود در تمام صحنه‌ها نشان دادند که پشتوانه قوی و همیشگی برای نظام و انقلاب هستند.

ملت ایران پشتوانه قوی و همیشگی انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان منصور متقی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین حادثه مهم و اساسی در قرن حاضر در جهان اسلام است که تعالی اسلام و ایران را که سال‌ها در بند حکومت ظلم و ستم پهلوی بود، فراهم آورد.

وی افزود: این انقلاب برای همیشه دست شرق و غرب به ویژه آمریکای جهانخوار را از سر ملت ایران کوتاه کرد و زمینه عزت و سربلندی ملت و کشور ایران اسلامی را رقم زد.

متقی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) از سال 42 تا سال 57 در اوج حمایت استکبار جهانی از حکومت پهلوی مبارزات خویش را ادامه داد و تا استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از پای ننشست تا عظمت اسلام و مسلمانان را در برابر استکبار جهانی رقم زند.

فرماندار کوهبنان گفت: طی 33 سال گذشته نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از مرزهای عزت و شرف کوتاه نیامدند و همواره در خط ولایت و رهبری حرکت کردند و در تمام میادین سربلند بیرون آمدند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در کم‌رنگ کردن انقلاب اسلامی گفت: به لطف خداوند و با رهبری‌های پیامبرگونه حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری ملت همیشه بیدار ایران اسلامی همواره با حضور پررنگ و وصف نشدنی خود در تمام صحنه‌ها نشان دادند که پشتوانه قوی و همیشگی برای نظام و انقلاب هستند و لحظه‌ای از آرمان‌ها و اهداف آن کوتاه نمی‌آیند.

متقی بیان کرد: بدون شک در یوم‌الله 22 بهمن سال جاری ملت ایران به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی با حضور گسترده و پرشور خود به همه جهانیان ثابت می‌کنند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیرو راستین رهبر فرزانه و محبوب انقلاب هستند.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول