اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 161

دامغانی: انقلاب اسلامی با منافع سران استکبار در تضاد است

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه شهرستان شاهرود گفت: انقلاب اسلامی و گسترش تفکر اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر جهان با منافع سران استکبار در تضاد است.

دامغانی: انقلاب اسلامی با منافع سران استکبار در تضاد است

حمید دامغانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود در خصوص اجرای طرح «لبیک یا رسول‌الله» اظهار داشت: استکبار از راه‌های مختلفی از جمله نمایش چهره غیرواقعی از اسلام نظیر خشونت و عقب‌ماندگی اسلام به تقدس‌زدایی از مقدسات مسلمین و تفرقه‌افکنی بین مسلمین از طریق دامن زدن به اختلافات مذهبی شیعه و سنی اقدام کرده است.

وی ادامه داد: بر مسلمین است که با حفظ هوشیاری و تلاش جهادگونه به حفظ وحدت و پایبندی عملی به دستورات اسلام بپردازند.

مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات خباثت‌آمیز دشمنان اسلام بر آن شدیم که قدمی هرچند ناچیز بنا بر وظیفه دینی و ملی خود برداریم و با نصب پرچم «لبیک یا رسول‌الله» در منزل و محل کار خود ضمن تجدید بیعت و ابراز ارادت و توسل به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص)، نمایشی از وحدت ملی و مذهبیان را به رخ جهانیان و مجموعه‌های خبیث صهیونیستی بکشانیم.

دامغانی از جمله اهداف دیگر اجرای طرح «لبیک یا رسول‌الله» را نمایش وحدت مردم شهرستان با وجود مشکلات اقتصادی، ایجاد همدلی و مشارکت کلیه مردم در دفاع از ارزش‌های مذهبی و امور فرهنگی و ایجاد زمینه نقش‌آفرینی بسیج در کل جامعه و انجام یک عملیات فرهنگی فراگیر توسط بسیج عنوان کرد.

مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه شهرستان شاهرود در پایان اذعان داشت: استفاده رسانه‌ای در فضای حقیقی و مجازی در جهت مقابله با اسلام‌ستیزی غرب، نمایش تجدید بیعت مردم با پیامبر(ص) و ایجاد موج عملیات روانی علیه دشمنان از دیگر اهداف اجرای طرح «لیبک یا رسول‌الله» است.

انتهای پیام/2249/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول