اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان:

همایش دوچرخه‌سواری فجر انقلاب در همدان برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان گفت: همایش دوچرخه‌سواری فجر انقلاب همزمان با شرکت 10 استان‌ کشور و با وجود سرمای شدید هوا و بارش برف سنگین در همدان برگزار شد.

همایش دوچرخه‌سواری فجر انقلاب در همدان برگزار شد

علیرضا شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به برگزاری این جشنواره اظهار داشت: به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و ورود حضرت امام خمینی به ایران اسلامی، همایش دوچرخه‌سواری همزمان با 10 استان کشور در همدان برگزار شد.

وی ادامه داد: شروع این مسابقه به طور همزمان توسط رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از شبکه خبر اعلام شد و دوچرخه‌سواران مسیر میدان امامزاده عبدالله تا استادیوم ورزشی شهدای قدس همدان را با عبور از خیابان‌های باباطاهر، میدان امام، خیابان بوعلی، میدان آرامگاه بوعلی، خیابان پاستور و خیابان ورزش رکاب زدند.

رئیس دوچرخه‌سواری استان همدان خاطر نشان کرد: در نهایت در استادیوم شهدای قدس با حضور تنی چند از مسئولان ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر به 50 نفر از شرکت‌کنندگان هدایای باارزشی اهدا شد.

وی درباره حامیان برگزاری این جشنواره تصریح کرد: این همایش با حمایت اداره ورزش و جوانان، هلال ‌احمر و مرکز بهداشت استان همدان برگزار شد.

شمسی‌پور عنوان کرد: دوچرخه‌سواران با توجه به سرمای شدید و بارش سنگین برف در همدان استقبال خوبی از این جشنواره به عمل آوردند؛ تصور نمی‌کردیم که با این وضعیت بیش از 80 نفر دوچرخه‌سوار در این برنامه شرکت کنند به همین علت سعی کردیم به اکثر آنها جوایزی را اهدا کنیم.

وی درباره برنامه‌های آینده خود برای دوچرخه‌سواری استان بیان داشت: همان طور که شاهد بودید در جشنواره زمستانی میزبان اکثر تیم‌ها و ملی‌پوشان رشته «کراس کانتری» در همدان بودیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان بیان کرد: می‌خواهیم در سال بعد میزبان رقابت‌های بین‌المللی در این رشته باشیم تا بتوانیم زمینه پیشرفت بیشتر دوچرخه‌سواران خود در این رشته را فراهم آوریم.

وی درباره مسائل مالی هیئت دوچرخه‌سواری ابراز داشت: مشکل مالی مربوط به تمام رشته‌های ورزشی است؛ ما نیز در این زمینه با مشکلاتی مواجه بودیم، اما با تلاش مسئولان سختی این مسائل برای ما کمتر بوده، به طوری که در تمام مسابقات شرکت کرده‌ایم.

انتهای پیام/89018/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول