اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور خبر داد

تشکیل اتحادیه بسیج اساتید جهان اسلام در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اساتید کشور از تشکیل اتحادیه بسیج اساتید جهان اسلام به عنوان یکی از برنامه‌های حوزه کاری خود خبر داد.

تشکیل اتحادیه بسیج اساتید جهان اسلام در کشور

سهراب صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه 30 هزار استاد دانشگاه در سراسر کشور عضو بسیج هستند، اظهار کرد: بیش از یک سوم از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در بسیج عضویت دارند.

وی ادامه داد: استان‌های فارس، اصفهان و سیستان و بلوچستان در بین استان‌های کشور رتبه‌های برتر را در عضویت اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در بسیج اساتید دارند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه به بیان برنامه‌های بسیج اساتید کشور برای استادان بسیجی پرداخت و خاطرنشان کرد: چند برنامه کلیدی در حال اجرا بوده که یکی از آنها برگزاری کارگاه‌های جنگ نرم است.

*تشکیل حلقه‌های علمی باعث پیشرفت دانشجویان می‌شود

وی، تشکیل حلقه‌های علمی را یکی دیگر از برنامه‌های بسیج اساتید کشور برای استادان بسیجی عنوان کرد و گفت: برای تشکیل این حلقه‌ها، اساتید بسیجی که از نظر علمی برتر هستند، شناسایی می‌شوند.

صلاحی بحث پیرامون مباحث علمی مختلف را یکی از اهداف تشکیل حلقه‌های علمی دانست و تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند، کار علمی منسجم‌تری انجام دهند به حلقه‌های علمی می‌پیوندند.

وی اضافه کرد: تشکیل حلقه‌های علمی باعث پیشرفت دانشجویان می‌شود، چراکه اساتید بسیجی در این حلقه‌ها پیرامون مسائل علمی و درسی مختلف با آنها بحث و کار علمی می‌کنند.

*بیش از دو هزار نفر عضو حلقه‌های علمی هستند

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور برگزاری سمینارهای علمی را یکی دیگر از برنامه‌های سازمان بسیج اساتید بیان کرد و افزود: هم‌اکنون بیش از دو هزار نفر عضو حلقه‌های علمی هستند.

وی تحول در علوم اسلامی را یکی از مباحث مطرح شده در حلقه‌های علمی دانست و ابراز داشت: اساتید بسیجی در حال ارائه نظریات بنیادین هستند که به زودی در گروه‌های علمی دانشگاه‌ها بررسی می‌شوند.

صلاحی تشکیل اتحادیه بسیج اساتید جهان اسلام را یکی دیگر از برنامه‌های حوزه کاری خود بیان کرد و گفت: با انجام این کار، حرکت بسیجیان را در سراسر دنیای اسلام عمق می‌بخشیم.

انتهای پیام/ 72001/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول