اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

بسیجیان افسران جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: روشن‌گری در خصوص شرایط کشور به عنوان افسران جنگ نرم باید توسط بسیجیان و مسئولان بسیج به ویژه در دانشگاه‌ها صورت گیرد.

بسیجیان افسران جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در نشست اخلاقی بصیرتی فرماندهان بسیج دانشجویی و رؤسای دانشگاه‌های شهرستان البرز که در سالن اجتماعات فرمانداری البرز برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت سال روز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیشرفت‌های کشور ناشی از انقلاب اسلامی می‌شود و تاریخ و رخدادهای گذشته را نباید فراموش کرد.

وی عنوان کرد: به واسطه اعتقاد به اسلام و ارزش‌ها، نظام جمهوری اسلامی ایران به مقام والایی رسیده و خداوند در همه عرصه‌ها ایران را پیروز کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به دوران دفاع مقدس ابراز کرد: رزمندگان داوطلب در روزهای آغازین هجوم دشمن، با آموزش‌های محدودی وارد جبهه‌های جنگ شدند و خداوند به همین آموزش‌های کم رزمندگان برکت بخشید و سبب شد ایران در جنگ تحمیلی پیروز شود.

رضوانی اذعان داشت: خداوند به مردمی کمک می‌کند که خودشان خواستار تغییر شرایط باشند و در این راه تلاش و کوشش کنند.

وی یاری خداوند را بسیار ارزشمند و متعال دانست و خاطرنشان کرد: سنت الهی این است که هر چقدر که توان دارید در راه رسیدن به هدف تلاش کنید و باقی مانده تلاش‌ها از سوی خداوند تأمین می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان، جوانان کشور را بسیار پاک و بانشاط معرفی و تصریح کرد: در طول تاریخ کشور همواره شاهد حضور پرشور جوانان خویش در صحنه‌های مختلف و حساس کشور نظیر انتخابات و راهپیمایی‌های مختلف بوده‌ایم.

رضوانی عنوان کرد: تمام پیشرفت‌های انسان در دوران جوانی رخ می‌دهد و در این دوران، انسان در اوج سلامتی و تندرستی قرار دارد.

وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی همواره در حال رشد و ترقی بوده و هرگز از حرکت باز نمی‌ایستد.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان با تاکید بر افزایش تحصیل علم جوانان اظهار کرد: صاحبان علم با درجات مختلفی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و باید فرصت تحصیل علم در دانشگاه‌ها را غنیمت شمرد.

رضوانی تربیت اخلاقی را در رأس امور دانست و اذعان کرد: رشد علمی و اخلاقی دانشگاه‌ها امری ضروری بوده که در این میان اخلاق‌مداری بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به شکل‌گیری بیداری اسلامی در منطقه عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در ابتدا از تشکیل نظام جمهوری اسلامی بیم داشتند و امروز نیز توانایی مهار و مقابله با جنبش بیداری اسلامی در منطقه را ندارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کسب استقلال کشور به واسطه انقلاب اسلامی سبب شد تا نظام جمهوری اسلامی دشمنان فراوانی پیدا کند.

رضوانی افزود: دشمنان علیه کشور سناریوهای مختلفی نظیر انتخابات سال 88 و فتنه‌هایی از این دست به راه می‌اندازند و تلاش می‌کنند در انتخابات ایران دخالت کنند و بر مشارکت مردم تأثیر منفی بگذارند.

وی ابراز کرد: بزرگ‌نمایی مشکلات مردم در آستانه انتخابات و پشتیبانی از آشوب‌گران داخلی از دسیسه‌های دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان افزود: دشمنان برای هر سناریوی خویش دارای رمزی هستند که در انتخابات سال 88، تقلب را به عنوان بهانه و دستاویز قرار دادند.

رضوانی خاطرنشان کرد: باید از حوادثی نظیر فتنه سال 88 عبرت گرفت و از آن به عنوان یک تجربه بسیار ارزشمند استفاده کرد و به همه آگاهی داد که نمی‌توانند خارج از چارچوب قانون عمل کنند.

وی اظهار داشت: روشن‌گری در خصوص شرایط کشور به عنوان افسران جنگ نرم باید توسط بسیجیان و مسئولان بسیج به ویژه در دانشگاه‌ها صورت گیرد.

رضوانی در پایان ابراز کرد: امید است انتخابات ریاست جمهوری سال آتی با مدیریت مسئولان و رهبری در فضایی آرام برگزار شود.

انتهای پیام/77007/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول