اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

بسیج حلقه اتصالی برای تحقق منویات رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: بسیج حلقه اتصالی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جامعه است.

بسیج حلقه اتصالی برای تحقق منویات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت الاسلام محمدرضا بابایی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کانون بسیج حقوق‌دانان فردوس اظهار کرد: باید کانون‌های بسیج را در همه اقشار، ادارات، کارخانجات، حوزه‌های علمیه، مدارس و همه تشکل‌ها داشته باشیم.

وی افزود: در شهرستان فردوس کمتر قشری وجود دارد که در آن بسیج تشکیل نشده باشد و همه اقشار از جمله جامعه پزشکی، هنرمندان، فرهنگیان و دانشجویان و دانش‌‌آموزان دارای کانون‌های بسیج هستند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: توسعه بسیج در همه اقشار سبب می‌شود که همه با حلقه‌هایی به ولایت متصل شوند و منویات مقام معظم رهبری را در جامعه پیاده کنند.

بابایی یادآور شد: نقش رهبری در خنثی‌سازی توطئه‌ها، هدایت ملت و رفع خطرات احتمالی از انقلاب حرف اول را می‌زند و برای همگان فصل‌الخطاب است.

دانش حقوقی مردم باید ارتقا یابد

رئیس دادگستری فردوس نیز صیانت از ارزش‌ها، دفاع از ولایت فقیه، ارتقای سطح دانش‌حقوقی مردم را از اهداف کانون بسیج حقوق‌دانان عنوان کرد و متذکر شد: امروز بسیج از ساختارهای عمومی عبور کرده و به دنبال تحقق در تشکل‌های تخصصی است.

علی گل‌محمدی اذعان داشت: دانش حقوقی مردم باید ارتقاء یابد که تشکیل کانون بسیج حقوق‌دانان یکی از راه‌های ارتقای این دانش است و برای جمعیت 70 نفری کارشناسان حقوق در فردوس، ایجاد این کانون ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/69007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول