اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه استان

پایگاه بسیج ادارات شهید احمدی روشن در الوند افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پایگاه مقاومت بسیج ادارات شهرستان البرز با عنوان شهید مصطفی احمدی روشن با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در الوند افتتاح شد.

پایگاه بسیج ادارات شهید احمدی روشن در الوند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، پایگاه مقاومت بسیج ادارات شهرستان البرز با عنوان شهید مصطفی احمدی روشن در محل فرمانداری واقع در شهر الوند افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این پایگاه، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین، داوود بهرامی فرمانده سپاه امام رضا‌ (ع) شهرستان البرز، حجت‌الاسلام علی عادل‌پور امام جمعه شهر الوند، غلامرضا حسن‌پور فرماندار البرز، حجت‌الاسلام علی مصائبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا‌ (ع) البرز و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حضور داشتند.

عادل‌پور در حاشیه این مراسم اظهار کرد: اگر عده‌ای از جامعه بی‌بصیرت باشند همه باید با تلاش و کوشش سعی کنند تا بینش و آگاهی لازم را در همه جامعه گسترش دهند.

وی افزود: روحانیون و فرماندهان بسیج نقش گسترده‌ای در امر آگاهی‌بخشی و روشن‌گری در مسائل گوناگون جامعه دارند.

امام جمعه شهر الوند عنوان کرد: اگر به منویات مقام معظم رهبری توجه کرده و آرمان‌های امام راحل را دنبال کنیم، پیروز و سربلند خواهیم بود.

عادل‌پور با اشاره به آیه 10 سوره سبأ از قرآن کریم خاطرنشان کرد: خداوند برای حضرت سلیمان‌ (ع) و حضرت داوود‌ (ع) آهن را نرم کرد که این کنایه از سختی‌ها بوده است.

وی ادامه داد: یاری خداوند همواره همراه با مسئولان نظام جمهوری اسلامی بوده و با تلاش مسئولان و عنایات الهی، سختی‌ها و مشکلات راه برطرف خواهد شد.

عادل‌پور با تأکید بر بصیرت‌افزایی جامعه ابراز کرد: آگاهی و بصیرت ملت ایران سبب خنثی شدن توطئه دشمنان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال آتی خواهد شد و از ایجاد فتنه و آشوب جلوگیری می‌کند.

لازم به ذکر است دفتر این پایگاه در طبقه نخست ساختمان فرمانداری البرز واقع بوده و بسیج ادارات شهرستان در آن مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/77007/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول