اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

همایش بسیجیان در چایپاره برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر همایش بسیجیان چایپاره برگزار شد.

همایش بسیجیان در چایپاره برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، در این همایش ولی نوروزی رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی با بیان سخنانی نقش ولایت و رهبری در جهان اسلام را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: ولایت همچون چراغی تابناک در عالم اسلامی در حال تلألؤ و درخشیدن است و همه مسلمانان باید به تأسی از رهبر در مقابل استعمار و زورگویان مقاومت کنند.

وی رهنمودها و بیانات ولایت فقیه را برای جهان اسلامی و به ویژه نظام اسلامی رهگشا و حیاتی عنوان کرد و گفت: اگر ما در تمام کارها و مسایل تابع امر ولایت باشیم دسیسه‌های دشمنان بی‌اثر خواهد بود.

نوروزی پیروزی انقلاب اسلامی را در برهه‌ای از زمان که دولت آمریکا بر جهان مسلط بود در سایه رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حضور قاطع مردم انقلابی عنوان کرد و گفت: این حضور غرب را به لرزه انداخت و ما امروز شاهد هستیم که پایداری اسلامی در کشورهای اسلامی روی داده است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی خوی بر لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان تاکید کرد و اذعان داشت: آرمان‌هایی که شهدا به خاطر آن جان خود را فدا کردند و دستاوردهایی که در سایه خون شهدا به دست آمد باید به نسل جوان انتقال داده شود.

انتهای پیام/61005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول