اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

تورم اقتصادی طاقت‌ فرسا شده است/مسئولان برای کنترل قیمت‌ها بسیج شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر و بسیج مسئولان برای مهار تورم و افزایش قیمت در کشور شد.

تورم اقتصادی طاقت‌ فرسا شده است/مسئولان برای کنترل قیمت‌ها بسیج شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین حجت‌ الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج با تبریک آغاز دهه فجر و با درود و سلام بر روح پرفتوح امام‌ راحل انقلاب اسلامی را نماد مردم‌ سالاری دینی دانست و اظهار داشت: در انتخابات گذشته همواره ‌مردم ‌سالاری دینی حاکم بوده و برتری انقلاب اسلامی نیز تئوری و تصویب بحث ولایت‌ فقیه در قانون اساسی است که این اصل تمام توطئه‌های دشمنان را تاکنون خنثی کرده است.

امام جمعه آوج به هفته ملی بیماران سرطانی اشاره کرد و افزود: سالانه 70 هزار نفر در سطح کشور به سرطان مبتلا شده و از این درد رنج می‌برند.

امام جمعه آوج عدم ورزش و تحرک، استفاده از دخانیات، ایدز و هپاتیت، مصرف غذاها به صورت کنسرو، عدم استفاده از ویتامین سبزیجات و میوه‌ها را جزو علل ابتلا به سرطان برشمرد و افزود: باید با تحرک و جابه‌جایی از ابتلا به بیماری‌ها جلوگیری کرده و سبب نشاط و سلامتی شد.

وی با عرض تسلیت درگذشت دکتر حسن حبیبی تصریح کرد: خدمات ایشان در دوران انقلاب اسلامی بسیار ارزنده بود که از همه این زحمات باید تقدیر کرد.

امام جمعه آوج پیرامون وجود مشکلات عدیده اقتصادی تصریح کرد: از مسئولان کشوری و استانی درخواست می‌شود درخصوص مهار تورم طاقت ‌فرسا که در مناطق محروم معضلاتی را برای مردم سبب شده است برنامه‌ریزی کرده و در این زمینه فعال‌تر شوند.

هاشمی پیرامون مسائل سیاسی موجود در منطقه تصریح کرد:  تخصیص اعتبار مصوب از سوی آمریکا برای تخریب کشور سوریه هیچ‌گاه برای آن مدعیان کارساز نشده و این عمل به مانند فتنه‌ای برای خود آنان می‌شود زیرا در سه دهه اخیر همه نقشه‌های استکبار نقش بر آب شده است.

امام جمعه آوج با اشاره به رشد و توسعه انقلاب اسلامی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، علمی و فرهنگی تصریح کرد: هویت بخشیدن به مسلمانان جهان از آثار انقلاب اسلامی است.

هاشمی با بیان اینکه با تلاش و جدیت می‌توان در جایگاه بالای فناوری در کشور قرار گرفت، خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در بحث تولید علم، صنعت، تکنولوژی، صنایع‌ نظامی و همچنین انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز جزو دهک‌های بالا در دنیا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول