اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول‌الله ساری مطرح کرد

تفکر بسیجی الگویی مهم در خدمت‌رسانی به جامعه

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول‌الله ساری تفکر بسیجی را به عنوان الگوی مهم در خدمت جامعه اسلامی دانست.

تفکر بسیجی الگویی مهم در خدمت‌رسانی به جامعه

جواد کردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به تجمع بزرگ حلقه‌های صالحین شهرستان ساری در مصلای امام خمینی مرکز مازندران گفت: با فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به توجه ویژه به حلقه‌های صالحین در سطح بسیج محلات و مساجد، برگزاری این‌گونه جلسات از هرگونه تهاجم فرهنگی دشمن جلوگیری می‌کند.

فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول‌الله ساری، توانمندی بسیجیان در رفع شبهات دینی، پاسخ به مشکلات اعتقادی و افزایش قدرت علمی بسیجیان را از دستاوردهای مهم برگزاری کلاس‌های طرح صالحین در بسیج محلات و مساجد دانست.

کردان با اشاره به اینکه مازندران از گذشته به دیار علویان شهرت دارد، اظهار داشت: ولایت‌مداری در ذات بسیجیان و مردم این خطه سرسبز مانند سایر استان‌های دیگر است.

 حلقه‌های صالحین افکار شوم غربی‌ها را خنثی می‌کند

وی تصریح کرد: برای آماده‌سازی مقدمات ظهور به سرباز آماده و مخلص نیاز داریم و باید از دل این حلقه‏‌های صالحین این نیروها را ساخت و استخراج کرد چرا که کسی که در حلقه صالحین فعالیت می‏‌کند خودسازی را آغاز کرده است.

کردان بیان کرد: کسی که خود را شناخت مطمئناً جامعه را بهتر شناخته و برای کمک به جامعه تلاش می‌کند و تلاش برای ساختن جامعه تلاش برای ظهور منجی است و این مسیر باید به دقت انجام شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه دشمن با به کارگیری تمام امکانات در صدد ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین برای عموم مردم به خصوص جوانان را با مسائل مختلف داخلی و بین‌‌المللی آشنا و افکار شوم غربی‌ها را خنثی می‌کند.

تفکر بسیجی الگویی مهم در خدمت جامعه

فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول‌الله ساری از تفکر بسیجی به عنوان الگوی مهم در خدمت به جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: روحیه و تفکر بسیجی از توکل به خدا و اخلاص در کار نشأت می‌گیرد و اراده و ‌عزمی راسخ را در انجام وظایف به وجود می‌آورد.

کردان تحولات و پیشرفت‌های قابل ملاحظه در عرصه‌های مختلف کشور را حاصل فرهنگ بسیجی دانست و تاکید کرد: این فرهنگ باید در بین جوانان بسیجی حفظ و تقویت شود.

وی به عملکرد و خدمات بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: حضور در عرصه‌های نظامی، جنگ نرم، جنگ اقتصادی، امر به معروف و نهی از منکر، خدمات‌رسانی‌، سازندگی‌ و مقابله با تهاجم فرهنگی و اقتصادی از جمله مواردی بوده که بسیج آنها را به‌ بهترین وجه ممکن به انجام رسانده است.

تفکر بسیجی اهداف استکبار را ناکام می‌گذارد

این مسئول اظهار داشت: اگر با تفکر بسیجی برای سازندگی کشور تلاش کنیم زودتر و بهتر به نتیجه می‌رسیم و دنیای استکبار نیز در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌ماند.

فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول‌الله ساری هشدار داد: دشمنان اسلام از هر نقشه‌ای برای ایجاد فتنه بین مسلمانان جهان استفاده می‌کنند تا نفاق را در دل آنان ایجاد کنند بر این اساس جامعه اسلامی نباید از توطئه‌های این دشمنان غافل باشند بلکه باید با هوشیاری و آگاهی نقشه‌های شوم ‌آنها را خنثی کنند.

مسئولان از حرکت‌های تفرقه‌افکنانه خودداری کنند

کردان تاکید کرد: همه به ویژه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید با پرهیز از حرکت‌های تفرقه‌افکنانه و مأیوس‌‌کننده خدمات نظام را به نحو شفاف و شایسته به اطلاع مردم برسانند.

فرمانده حوزه مقاومت محمد رسول الله ساری راهپیمایی 22 بهمن را نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌‌خواهی‌های استکبار و شکست توطئه‌‌های دشمنان علیه نظام اسلامی دانست.

انتهای پیام/2296/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول