اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع):

حضور مردم در قالب بسیج دشمن‌شکن است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) گفت:حضور مردم در قالب بسیج، دشمن شکن و برای استکبار جهانی نگران کننده است.

حضور مردم در قالب بسیج دشمن‌شکن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، رضا فقیهی در حاشیه اجرای تمرینات راهکنشی سپاه علی بن ابیطالب(ع) اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم و پیروی از ولایت فقیه به موقعیت‌های بزرگی دست یافته است.

وی با اشاره به اینکه دفاع در نظام ما مردمی است افزود: حضور مردم در قالب بسیج، دشمن شکن و برای استکبار جهانی نگران کننده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) با تشریح فعالیت بسیج در عرصه‌های مختلف تاکید کرد: امروز بسیج با این آموزش‌ها، آمادگی‌های لازم خود را  روز به روز افزایش می‌دهد.

فقیهی با خیلی خوب ارزیابی کردن اجرای تمرینات راهکنشی دسته‌های واکنش سریع اظهار کرد: اگر برای کشور تهدید نظامی متصور شود بسیج آمادگی دفاع از منطقه سرزمینی و وطن خود را دارد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج باید از مسائل پیرامونی خود آگاهی کامل داشته باشد بیان کرد: بسیج باید دارای بصیرت لازم باشد و دستورات فرماندهی معظم کل قوا و ولی فقیه زمان خود را بشناسد و در مواقع لزوم آن را به کار بندد.

معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) تصریح کرد: لازم است بسیج با همه آمادگی‌هایی که دارد در عرصه جنگ نرم وارد شود.

انتهای پیام/2258/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول