اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

ترفند دشمن در انتخابات آینده از هم اکنون شکست خورده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ما یقین داریم که با مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تمام ترفندهای دشمنان از هم اکنون خنثی شده است.

ترفند دشمن در انتخابات آینده از هم اکنون شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز عصر امروز در مراسم معارفه معاون فرماندار جدید مشگین‌شهر اظهار داشت: غرب و جبهه کفر سعی می‌کنند در آستانه انتخابات شکافی عمیق بین ملت ایران و دلبستگی‌های اصلی به نظام ایجاد کنند تا شاید با رخنه از این منظر بتوانند به جمهوری اسلامی ایران ضربه‌ای کاری بزنند اما فتنه آنها همچون 88 با مشارکت حداکثری مردم خنثی شده و بر باد رفته است.

وی طرح مباحثی همچون انتخابات آزاد را از سوی برخی کوردلان و فتنه‌گران داخلی در حقیقت حرکت در مسیر خواسته و اهداف دشمن توصیف کرد و افزود: بیش از 34 سال است که این ملت انتخاباتی فراتر از دموکراسی غربی دارند و در کمال آرامش و آزادی انتخابات برگزار شده و ملت بهترین گزینه‌ها را انتخاب کرده و در اداره امور به کار می‌گیرند.

دستباز خاطر نشان کرد: عده‌ای نیز در داخل بر طبل بی‌ثمر دشمن که با اشکال و رنگ‌های مختلف نواخته می‌شود، می‌افزایند تا شاید مقصد پلید خود را عینیت ببخشند در حالی که انتخابات بهار آینده بار دیگر ثابت می‌کند که این ملت از مسیر خود خسته و ناامید نشده بلکه رو به جلو حرکت می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری که هم‌زمان با انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار می‌شود، انتخاباتی پرشور و نشاط و دشمن‌شکن می‌باشد و قطعاً فتنه‌ها و ترفندهای نظام استکبار یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌شود.

وی بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی برنامه‌های گسترده‌ای را برای مخدوش کردن انتخابات و مقاصد سیاسی خود طراحی کردند تا شاید از این ملت انتقام بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل ایجاد اختلاف و دو دستگی و پایین آوردن میزان مشارکت مردم را از جمله برنامه‌های جبهه استکباری یاد کرد و ادامه داد: این ملت در سه دهه گذشته نشان دادند که با تکیه بر دو عنصر بصیرت و ولایتمداری تمام فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

دستباز گفت: در انتخابات سال 88 به رغم تمام هجمه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مشارکت 86 درصدی ملت ایران آنها را خوار و خفیف کرد.

وی افزود: مشارکتی که در استان اردبیل نیز شاهد آن بودیم نسبت به انتخابات مشابه 12 درصد از نظر مشارکت افزایش داشته و یک رکورد بی‌سابقه در مردم‌سالاری دینی و حضور آحاد مردم شکسته شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز با تبریک هفته وحدت تنها رمز موفقیت نظام اسلامی را در افق آینده حفظ وفاق و همدلی توصیف کرد.

سید حمید عباداللهی تصریح کرد: ما از ترفندهای دشمن در خارج از مرزها نگرانی نداریم ولی آنچه که دشمن بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده است ایجاد تنش و نابسامانی‌های داخلی است تا به هر نحوه ممکن مردم را خسته و ناامید نشان دهد که در این فضا بهتر است در خدمت‌رسانی به مردم با برنامه و دقیق حرکت کنیم.

در پایان این مراسم محمدتقی آهنگری به عنوان معاون فرماندار مشگین‌شهر معرفی شد.

انتهای پیام/62001/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول