اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز- 40

مشایخ: حضور در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه‌ای برای انتخابات 92 است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی مقدمه خوبی برای حضور در انتخابات 92 است.

مشایخ: حضور در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه‌ای برای انتخابات 92 است

حجت‌الاسلام محمود مشایخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با تاکید بر مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال آن از نسل اول انقلاب به نسل‌های بعدی گفت: اکنون باید آنانی که انقلاب و مسائل مربوط به آن سال‌ها را درک کرده‌اند فرهنگ غنی انقلاب را به نسل جدید انتقال دهند.

وی با اشاره به افزایش میزان سطح تغییرات در سواد و تحصیل علم، پزشکی و صنعتی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: معلمان، اساتید حوزه و دانشگاه باید دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را در این دهه برای محصلان بازگو کنند تا آنان با این مسائل آشنا شوند و واقعیت انقلاب را بیشتر درک کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی نوشهر با اشاره به خاطرات تلخ و شیرین انقلاب اظهار کرد: ما نباید از توطئه‌های متعددی که دشمن از اوایل انقلاب تاکنون انجام داده غفلت کنیم.

وی بیان کرد: اگر بخشی از این توطئه‌ها در هر کشوری اجرا می‌شد آن را به نابودی می‌کشاند اما این توطئه‌ها بر نظامی که پشتوانه ایمانی و مردمی دارد کارساز نیست.

خطیب جمعه نوشهر با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال در نوشهر خاطر نشان کرد: امسال از مردم این توقع است که با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کنند و دشمن را به طور کامل ناامید کنند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف نوشهر با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی مقدمه خوبی برای حضور در انتخابات 92 است، عنوان کرد: مردم از اکنون باید آگاهی و بصیرت داشته باشند و همانند ادوار گذشته شعارهای دشمن را نفی کنند و به پشتوانه نظام در این انتخابات پیش رو شرکت کنند.

وی افزود: از کارکنان دولت و دستگاه‌های حکومتی این توقع است، هر چیزی که مایع ناامیدی مردم از انقلاب می‌شود را سلب کنند.

امام جمعه نوشهر خواستار رسیدگی و اهتمام بیشتر مسئولان نسبت به حل مشکلات معیشتی مردم شد و ابراز کرد: مسئولان باید تمام مشکلاتی را که دشمن بر آن‌ها دست گذاشته برطرف کنند و به دقت نسبت به حل آن‌ها اقدام کنند.

وی مشکلات سیل‌زدگان، مالکیت زمین‌های بنیاد علوی و مشکلات در واگذاری آنان به مردم و مشکلات کشاورزی بخش کجور را از مسائلی خواند که مسئولان شهری با رفع آن‌ها موجبات رضایت مردم را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/86019/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول