اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین:

دهه فجر امسال مقدمه‌ای برای انتخابات 92 است

خبرگزاری فارس: :فرماندار قصرشیرین گفت: دهه فجر امسال نسبت به سال‌های قبل متفاوت است و دشمن درصدد آن است که از راه تحریم‌ها بین انقلاب و مردم فاصله ایجاد کند.

دهه فجر امسال مقدمه‌ای برای انتخابات 92 است

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرشیرین، حسین پروین در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر که در فرمانداری شهرستان قصرشیرین و با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک ایام هفته وحدت و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما پیرو دین و مذهبی هستیم که کامل‌ترین دین و مذهب برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است.

پروین تصریح کرد: دهه فجر امسال متمایز و متفاوت نسبت به سال‌های قبل است و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که امسال، سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، دشمن درصدد آن است که از راه تحریم‌ها بین انقلاب و مردم فاصله ایجاد کند.

وی بیان داشت: دهه فجر امسال، مقدمه‌ای برای انتخابات سال 92 است.

پروین تاکید کرد: در دهه فجر امسال، 33 پروژه عمرانی، کشاورزی و خدماتی با مبلغی بالغ بر 2 میلیارد ریال در هرستان قصرشیرین به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار قصرشیرین با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمات دهه فجر افزود: از روز پنجشنبه 12 بهمن ماه، هم‌زمان با سال‌روز ورود تاریخی امام(ره) به میهن اسلامی، در مدارس این شهرستان نواختن زنگ انقلاب و همچنین غبارروبی از مزار شهدا و افتتاح نمایشگاه کتاب را داریم و این مراسمات و افتتاحیه‌ها تا روز 21 بهمن ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

پروین با تاکید بر حضور گسترده مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: حضور در این روز برای ضربه‌زدن به دشمنان اسلام و انقلاب است و مردم و مسئولان با حضور خود می‌توانند حلقه وصل نظام و مردم را محکم‌تر کنند.

انتهای پیام/2700/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول