اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از 4 طرح در فردوس

خبرگزاری فارس: همزمان با چهارمین روز از دهه فجر، چهار طرح در شهرستان فردوس به بهره‌‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 4 طرح در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، همزمان با چهارمین روز از دهه فجر کانون بسیج حقوقدانان، طرح ایمن‌سازی دیوار ساحلی شهر فردوس، مرکز بهداشتی و درمانی ولی‌عصر و سایت مجازی دانشکده پیراپزشکی فردوس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس در مراسم افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی ولی عصر فردوس گفت: در حال حاضر دو مرکز بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان فردوس فعال است که مرکز شهید دلخواه با بافتی فرسوده و قدیمی نیاز به مرمت دارد.

سیدمحمود میرزایی افزود: مرکز بهداشتی و درمانی ولی‌عصر فردوس در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع احداث و دارای بخش‌های مختلفی نظیر دندانپزشکی، مامایی، پزشک خانواده، مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت و روان و داروخانه است.

وی تصریح کرد: برای احداث مرکز بهداشتی و درمانی ولی‌عصر فردوس مبلغ 240 میلیون تومان هزینه شده و در سال جاری نیز مبلغ 60 میلیون تومان برای محوطه‌سازی این مرکز در نظر گرفته شده که تاکنون اختصاص نیافته است.                                                                      

افتتاح سایت مجازی دانشکده پیراپزشکی فردوس

رئیس شبکه بهداشت و درمان فردوس در مراسم افتتاح سایت مجازی دانشکده پیراپزشکی این شهرستان نیز گفت: این سایت به پیشرفته‌ترین ابزار روز تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و برای احداث آن نیز مبلغ 100 میلیون تومان هزینه شده است.

میرزایی افزود: با افتتاح این سایت برای برگزاری کلاس‌های درس دانشجویان نیاز به حضور فیزیکی اساتید نیست و کلاس‌های درس به صورت ویدئو کنفرانس و آزمون‌های دانشجویان به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این سایت یک پایگاه علمی در شهرستان ایجاد و آزمون‌های دانشگاه نیز عاری از کاغذ و به صورت آنلاین برگزار می‌شود.                                                             

بهره‌برداری از پروژه ایمن‌سازی دیوار ساحلی فردوس

شهردار فردوس نیز در مراسم افتتاح پروژه ایمن‌سازی دیوار ساحلی این شهرستان گفت: این پروژه شامل اجرای هزار مترمربع لایه‌روبی و کف‌سازی، نصب 500 متر نرده حفاظ و نصب 300 متر گاردریل است.

حمید حلاج‌مقدم افزود: برای اجرای این پروژه اعتباری معادل 280 میلیون ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: طول این پروژه شامل 3 هزار و 700 متر و عرض آن نیز چهار متر است که از میدان امام رضا(ع) آغاز و تا انتهای محدوده شهر از سمت غرب در منطقه جوادالائمه ادامه دارد.

انتهای پیام/69007/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول