اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب:

دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندوآب گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ کشورمان است.

دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است

حمید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: در تاریخ ملت‌ها روزهایی وجود دارد که به آن افتخار کرده و مباهات می‌کنند در ایران اسلامی نیز چنین است ولی در میان همه این روزها 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی چون نگین درخشانی می‌درخشد.

وی تصریح کرد: در آن روز ملتی بزرگ به رهبری امام خمینی (ره) کاری برجسته انجام دادند و مفهوم واقعی آزادی و رهائی را در پرتو اندیشه توحیدی به نمایش گذاشتند و فرهنگ دینی را زمینه مردم‌سالاری کرده و بهترین مردم‌سالاری را به جهان سیاست عرضه کردند.

جلالی خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران و امت اسلامی یاد و خاطره همه کسانی که در شکل‌گیری پیروزی و تداوم عزت‌مند انقلاب اسلامی نقش داشتند برای همیشه گرامی می‌دارند و امروز ملت ایران اسلامی در سایه رهبر فرزانه خویش تعهد دارند روند با صلابت 22 بهمن را تا ظهور مهدی موعود (عج) با قدرت ادامه دهند.

وی با بیان اینکه ملت ما این تعهد را با جان و دل پاس می‌دارند، افزود: مردم شریف و ولایت‌مدار میاندوآب ضمن پاسداشت 22 بهمن 1391 پا به پای دولت عدالت‌محور و خدمتگزار خویش و همراه خانواده‌های معزز شهدا در راه‌پیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت می‌کنند.

فرماندار چالدران با اشاره به افراشته شدن پرچم ایران اسلامی در قلل علم و دانش، اظهار داشت: جوانان کشورمان در سایه اتحاد و همدلی به توفیق‌های روزافزونی در همه زمینه‌ها دست یافته‌اند که امیدوار هستیم روزبه‌روز به افتخارات کشورمان افزوده شود.

وی با بیان اینکه برای گرامیداشت دهه فجر برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است، افزود: نواخته شدن زنگ انقلاب، ویژه‌برنامه استقبال از آفتاب، غبارروبی مزار شهدا، یادواره شهدای انقلاب، نمایشگاه موضوعی کتاب، شرکت عموم در نماز عبادی سیاسی روز جمعه، همایش ولایت و بصیرت، گردهمایی تشکل‌های دانش‌آموزی، نشست مشترک بانوان، برگزاری مسابقات ورزشی همایش جوانان، انقلاب و امام از جمله مراسم‌های تدارک یافته برای این ایام است.

جلالی به افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی و ... در این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه‌های مختلفی از جمله تامین آب و اصلاح شبکه شهری، زیرسازی و آسفالت خیابان‌های شهری، پوشش بتنی کانال‌های روستایی، واحدهای مسکونی مهر، درمانگاه هلال احمر  و ... آماده افتتاح هستند.

انتهای پیام/61002/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول