اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز / 93

رجبی: بهره‌برداری از 35 پروژه در نکا همزمان با دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: 35 پروژه عمرانی و تولیدی دهه فجر امسال در نکا به بهره‌برداری می‌رسد.

رجبی: بهره‌برداری از 35 پروژه در نکا همزمان با دهه فجر

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: 35 پروژه عمرانی و تولیدی دهه فجر امسال در نکا با اعتبار بیش از 33 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار نکا با اشاره به این‌که طرح هادی روستای آجند نکا با حضور استاندار مازندران و قائم مقام سازمان محیط زیست کشور در نخستین روز از دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید، افزود: این طرح هادی با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون ریال و در مدت یک‌سال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی شامل پروژه‌های جهاد کشاورزی، برق، بهداشتی و درمانی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی و کمیته امداد امام‌خمینی از جمله برنامه‌های تدوین شده در دهه فجر امسال است که با حضور معاونین استاندار مازندران در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار نکا گفت: برگزاری نشست‌های سیاسی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش فجرآفرینان، نورافشانی خیابانی، مسابقات والیبال، مسابقات دارت و طناب‌کشی بانوان، فوتسال، کاراته، گفتمان دینی، جشن انقلاب و جشن کودک از جمله برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در این ایام است.

رجبی با اشاره به این‌که دهه فجر فرصت مناسبی برای یادآوری رشادت‌های مردم انقلابی است که در پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب، گرانمایه‌ترین داشته‌هایشان را تقدیم نظام کردند، عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، بهره‌مندی از یادگاران انقلاب در مدارس و مساجد و خاطره‌گویی از دیگر برنامه‌های ما در دهه فجر امسال در نکا است.

فرماندار نکا همچنین یادآور شد: در این ایام، 27 میلیارد تومان اعتبار به بندهای انحرافی سد گلورد در روستاهای پایین دست اختصاص یافته است و خوشبختانه با تزریق مناسب اعتبارات آغاز به کار دوباره ساخت و ساز سد آغاز شده و بر اساس اعلام پیمانکار با تزریق به موقع اعتبارات این سد در خردادماه تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: داشته‏های پرافتخار امروز ما مدیون رشادت‌های دیروز فرزندان این مرز و بوم است و ارزان و به آسانی به دست نیامده است و ما وظیفه داریم که آرمان‏ها و ارزش‏های نظام را برای نسل جوان انقلاب تبیین کنیم.

رجبی افزود: بیداری امروز ملت‌های اسلامی جهان مدیون رهبری امام راحل و اکنون نیز رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است و باید بدانیم که ایام‏‌الله دهه فجر نیز مظهر فداکاری و وحدت رهبری و مردم است و باید آموزه‌های انقلاب به جهانیان شناسانده شود.

انتهای‌پیام/86002/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول