اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار چهارمحال و بختیاری

3 طرح عمرانی در بن به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در چهارمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر 3 طرح عمرانی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرستان بن به بهره‌برداری رسید.

3 طرح عمرانی در بن به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از ساختمان دهیاری روستای بارده از توابع شهرستان بن اظهار داشت: شهر بن که به تازگی به شهرستان تبدیل شده با داشتن مردمان ولایی همیشه در تمامی صحنه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشته ‌است، به طوری که می‌توان گفت تعداد شهدای این شهرستان گواه روشنی بر این ادعاست.

یزدان جلالی دهه فجر را زمان مناسبی برای بازدید مسئولان از مناطق زیرپوشش خدمتی آنان دانست و گفت:  مسئولان با حضور در مناطق مختلف زیر‌پوشش خدمتشان باید با برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف نسبت به رفع مشکلات مردم استان اقدام کنند.

جلالی ادامه داد: افتتاح مدرسه وردنجان و گازرسانی به روستای جمالوی از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری در شهرستان بن است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح گازرسانی به روستای جمالوی با صرف اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال و مدرسه وردنجان با صرف 4 میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دشمنان تاکنون با انواع ترفندها و توطئه‌ها برای نابودی انقلاب تلاش کرده‌اند، افزود: ملت غیور ایران با بصیرت و پیرو ولایت فقیه و مقام معظم رهبری هستند و توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

جلالی ادامه داد: اقتدار انقلاب اسلامی ایران باعث شده که جهان به ویژه آمریکا و اسرائیل از ایران حساب ببرند و این حساب بردن دشمنان از برکت انقلاب و ولایت فقیه است.

این مسئول گفت: ملت ایران همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و واجب است که از فرامین ایشان اطاعت کنیم.

انتهای پیام/86006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول