اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری اصفهان:

شهرداری شهرضا در اجرای طرح‌های عمرانی عملکرد خوبی داشته است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: براساس ارزیابی‌های انجام گرفته شهرداری شهرضا فعالیت‌های قابل توجهی در راستای آبادانی این شهر انجام داده است.

شهرداری شهرضا در اجرای طرح‌های عمرانی عملکرد خوبی داشته است

مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: از آنجایی که در آستانه دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم طرح‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری شهرضا با هدف بررسی میزان پیشرفت و نیازمندی‌های موجود مورد بازدید قرار گرفت.

وی ادامه داد: مراحل احداث خیابان‌های حکیم اسدالله، امام علی(ع)، برج عسگر، بلوار کشاورز شمالی و محل دفن پسماندهای شهری از مهم‌ترین طرح‌هایی به شمار می‌رود که طی این سفر مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به لزوم احداث کارخانه پسماند شهرستان‌های جنوب استان در شهرضا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، انتظار داریم این کارخانه با حمایت استانداری اصفهان به منظور بازیافت پسماندهای زباله‌های شهری و بیمارستانی در آینده نزدیک افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان شهرضا جزو مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان استان است، بیان کرد: براساس اطلاعات موجود برخی از این طرح‌ها دارای مشکلات بودجه‌ای است و برخی نیز به دلیل مشکلات اجرایی دچار مشکل شده که انتظار داریم براساس سیاست‌های تدوین شده در سال آینده شاهد افتتاح این طرح‌ها باشیم.

جمالی‌نژاد اضافه کرد: تعداد قابل توجهی از طرح‌های نیمه تمام در سطح استان اصفهان در قالب مهر ماندگار تعریف شده و از ردیف بودجه این طرح، مشکلات آنها حل شده و به همین لحاظ باید طرح‌های نیمه تمام شهرضا نیز در آینده نزدیک به اتمام برسد.

وی با تشریح اهمیت اجرای طرح زیرگذر محور مواصلاتی اصفهان به یاسوج گفت: براساس قول مساعد و زیر راه و شهرسازی مبنی بر اختصاص بودجه 10 میلیارد ریالی به این طرح امیدواریم زمینه افتتاح فاز نخست این طرح در سال جاری مهیا شود.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول