اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سومین روز دهه فجر

پنج طرح عمرانی در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: در سومین روز از دهه مبارکه فجر، پنج طرح عمرانی در شهرستان تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

پنج طرح عمرانی در تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، در سومین روز از ایام‌الله دهه فجر به مناسبت سی و چهارمین سال گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، پنج طرح عمرانی توسط فرماندار و جمعی از مسئولان در شهرستان تویسرکان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

طرح خوابگاه اردوگاه تفریحی باقریه با صرف بازه زمانی چهار ماه و رعایت قانون مقررات استانداردسازی در ساخت و ساز در راستای صرفه‌جویی در انرژی در زیربنای 120 متر مربع با صرف هزینه 55 میلیون تومان از محل اعتبارات تخریب و بازسازی افتتاح شد.

کلنگ احداث سالن سقف کوتاه رزمی اداره ورزش و جوانان استان همدان در ابعاد 25.14 دارای ساختمان اداری و سرویس بهداشتی، با مساحت کل 500 متر مربع و فضای مفید 350 متر مربع و اعتبار مورد نیاز مبلغ 350 میلیون تومان که در سال جاری 68 میلیون تومان برای آغاز عملیات اجرایی تخصیص یافته از محل اعتبارات استانی امروز به زمین زده شد.

مقاوم‌سازی پانصد و پنجاه و یکمین واحد مسکونی روستای امامزاده‌زید در دو طبقه با زیربنای هر طبقه در 88 متر مربع و مجموع مساحت 176 متر مربع با اعطای 20 میلیون تومان تسهیلات مقاوم‌سازی‎ افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

همچنین سهمیه مقاوم‌سازی مسکن روستایی در شهرستان تویسرکان 6 هزار و 105 واحد بوده که از این تعداد چهار هزار و  واحد پایان کار گرفته با اعتباری معادل پنج میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

از آغاز طرح مقاوم‌سازی مساکن روستایی تاکنون 121 فقره تسهیلات مقاوم‌سازی به مردم روستای امامزاده زید پرداخت شده است.

همچنین در این روز برق‌رسانی به مسکن 90 واحدی مهر با نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 115 کیلو ولت آمپر با 300 متر شبکه فشار ضعیف با اعتبار 350 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در پایان روز سوم خجسته ایام‌الله دهه فجر برق‌رسانی به گلزار شهدای گمنام تپه‌نور الشهدا تویسرکان در منطقه میررضی با نصب یک دستگاه ترانسفورماتور، 300 متر فشار ضعیف و نصب 12 عدد چراغ گازی با صرف هزینه‌ای به مبلغ 500 میلیون ریال کلید خورد. 

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول