اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه‌فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 62 طرح عمرانی با 269 میلیارد تومان اعتبار در تبریز

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت:‌ در ایام‌الله دهه فجر 62 طرح عمرانی با 269 میلیارد تومان اعتبار در تبریز به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 62 طرح عمرانی با 269 میلیارد تومان اعتبار در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریزع محمود چمنی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال در حالی به استقبال برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی و دهه فجر می‌رویم که مقارن است با میلاد با برکت فخر کائنات و اشرف مخلوقات حضرت پیامبراعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و میلاد با سعادت امام جعفر صادق (علیه ‌السلام) که این دهه با هفته وحدت همراه و مقارن است.

وی ادامه داد: دومین ویژگی دهه فجر امسال، بیداری اسلامی و انقلاب مردم مسلمان کشورهای اسلامی است.

چمنی خاطرنشان کرد: ایام‌الله دهه فجر امسال با یک آزمون بزرگ الهی همراه است و آن انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که امت اسلامی همانند 30 انتخابات دیگر سیلی و تودهنی سختی به استکبار جهانی خواهد زد و با حضور حداکثری امیدهای دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل خواهد کرد.

فرماندار تبریز تصریح کرد: مردم ایران اسلامی هرگز علل پیروزی در 22 بهمن 57 را فراموش نخواهد کرد؛ ما حرکت الهی این امت آگاه را فراموش نمی‌کنیم، ما هرگز امامت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و وحدت مردم را که از دلایل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است، از یاد نخواهیم برد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان پدیده عصر حاضر، فرصت مناسبی است تا وارثان حقیقی انقلاب اسلامی، تجدید میثاقی با آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی داشته باشند و توجه ویژه‌ای به اندیشه‌های والای حضرت امام راحل کنند.

چمنی با تأکید بر محوریت برنامه‌ها در خصوص افزایش آگاهی عموم مردم به ویژه نسل جوان عنوان کرد: افتخار و بالندگی زاییده دهه فجر است و باید با دشمن‌شناسی و با روحیه استقامت و پایداری، در جنگ نرم نیز به سرافرازی نهایی نایل آمد.

فرماندار تبریز با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر در تبریز یک هزار و 100 برنامه توسط ستاد برگزاری و کمیته‌های 21گانه و چهار ستاد شهرهای باسمنج، سردرود، خسروشاه و بخش مرکزی تهیه و تنظیم و اجرا می‌شود، افزود: در این ایام بهره‌برداری از 62 عمرانی با اعتباری حدود 269 میلیارد و 300 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده و افتتاح خواهند شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این طرح‌ها، حدود 50 پروژه شهرداری تبریز با اعتباری حدود 110 میلیارد تومان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار تبریز در پایان بیان داشت: لذت و شیرینی برگزاری مراسم‌های دهه‌فجر انقلاب اسلامی با دیدار مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در 28 بهمن صد چندان خواهد شد که انشاالله تجدید میثاق جمعی از مردم تبریز و استان در دیدار با یار و تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) و منویات ولی امر مسلمین و بهره‌گیری از رهنمودهای ایشان توشه راه امت اسلامی خواهد شد. 

انتهای پیام/60002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول