اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر

5 طرح عمرانی شهرداری شهرکرد بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر پنج طرح عمرانی و فرهنگی این شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد.

5 طرح عمرانی شهرداری شهرکرد بهره‌برداری می‌شود

نورالله غلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: افتتاح پارک‌های آبی جنگل و فیض، مسیل کمربندی 15 خرداد، زیرسازی و آسفالت کمربندی 15 خرداد و راه اندازی سامانه ارتباط مردمی 137 از جمله پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری شهرکرد در دهه مبارک فجر است.

وی افزود: بیش از 17 میلیارد ریال اعتبار به‌منظور اجرای این طرح‌ها هزینه شده است.

غلامیان در ادامه بر ضرورت حفظ ارزش‌های اسلامی، ابراز داشت: مهم‌ترین اصول نظام حفظ ارزش‌های اسلامی است که جا دارد جان و مال و حیثیت و آبرو فدایش شود، و هم چنان که عرض شد، امروز دنیا، اسلام را از زاویه عملکرد دولت ایران می‌بیند.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم، ارزش‌های اسلامی را نگه داشته و از آن ها دفاع کنیم و از چارچوب معین شده تخطی نکنیم، اگر ما حقایق اسلامی را درست ارائه ندادیم.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر سر آغاز پیروزی ملت بزرگ ایران بر استکبار جهانی است، ابراز داشت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های مردم در مبارزه با طاغوطیان است.

غلامیان با بیان اینکه دهه فجر یادآور پرتو افشانی اسلام ناب محمدی(ص) در ایران اسلامی است، اظهار داشت: باید با اجرای برنامه‌های مفرح و پر محتوا این ایام مبارک و خجسته را به بهترین شیوه ممکن گرامی بداریم.

شهردار شهرکرد با تأکید بر اینکه برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر بهترین راه برای یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی است، اظهار داشت: باید در برنامه‌های دهه مبارک فجر اهداف تشکیل انقلاب و نقش تاریخی و برجسته حضرت امام خمینی(ره) برای همه مردم بازگو شود.

انتهای پیام/68001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول