اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح بیش از 435 میلیارد ریال طرح عمرانی در تویسرکان

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان از افتتاح و کلنگ‌زنی 57 پروژه در ایام فجر خبر داد و گفت: اعتبار طرح‌های مورد نظر 435 میلیارد و 230 میلیون ریال است.

افتتاح بیش از 435 میلیارد ریال طرح عمرانی در تویسرکان

حسن رضانیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان ضمن تبریک و گرامیداشت سالگرد رشادت‌ها و مقاومت ملت ایران و یاد و خاطر شهدای انقلاب و امام خمینی (ره) اظهار داشت: دهه فجر یادآور وحدت و شهامت ملتی است که با توکل به خدا و رهبری مرجع و مقتدای بزرگ امام (ره) توانست ابرقدرت‌های جهانی را به زانو درآورد.

وی دهه فجر را بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی فعالیت‌های دولت در بخش‌های مختلف به مردم خواند و افزود: دشمن با تبلیغات سوء تلاش دارد ناامیدی را در جامعه حاکم کند پس می‌طلبد همه مسئولان با همگرایی در یک برنامه مدون گزارش درست و شفاف به مردم ارائه دهند.

فرماندار شهرستان تویسرکان در ادامه از افتتاح و کلنگ‌زنی 57 طرح عمرانی، خدماتی و... در دهه فجر خبر داد و ابراز کرد: اعتبار طرح‌های مورد نظر ویژه ایام سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 435 میلیارد و 230 میلیون ریال است.

وی از آبگیری سد مخزنی سرابی همزمان با روزهای پیروزی انقلاب خبر داد و افزود: آبرسانی به شهر تویسرکان و پمپاژ مخزن آب سرابی نیز افتتاح می‌شود.

رضانیا با تأکید بر اینکه در دهه فجر کلنگ عملیات اجرای شبکه انتقال آب‌رسانی از سد مخزنی سد سرابی به تویسرکان نیز به زمین زده خواهد شد، تصریح کرد: سامانه شبکه پخش دیجیتالی بخش صدا و سیما، کتابخانه زرهان، سالن چندمنظوره مدیریت بحران شهرداری، اتصال فیبر نوری دانشگاه پیام نور و همزمان پنج طرح مخابراتی و 700 واحد مسکن مهر در ایام فجر  به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از هشت طرح آبیاری تحت فشار جهاد کشاورزی در روستاهای شهرستان، اظهار داشت: همچنین مرغداری گوشتی روستای بوجان با همکاری جهاد کشاورزی و بخش خصوصی افتتاح خواهد شد.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: افتتاح همزمان 15 واحد ساختمانی مددجویان کمیته امداد در روستای باباپیر، سه طرح آموزشگاه‌های خودکفایی در کمیته امداد، مدرسه پنج کلاسه روستای وردآورد علیا با همت بسیج سازندگی سپاه و گازررسانی به روستای کهنوش بهره‌برداری می‌شوند.

وی از افتتاح دو طرح شرکت توزیع برق خبر داد و افزود: برق‌رسانی به مسکن مهر شهرک قائم و گلزار شهدای گمنام در روزهای پیروزی انقلاب مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رضانیا ابراز داشت: اجرای طرح هادی روستا وردآورد علیا، مجتمع فرهنگی تبلیغی، مجتمع خدمات رسانی بهزیستی روستای ولاشجرد، پاسگاه نیروی انتظامی سید شهاب، خانه عالم، خانه بهداشت روستاهای آرتیمان و میانده، ساماندهی گلزار شهدای روستاهای شوق‌آباد، سیستانه، شأن‌آباد، وردآورد علیا و شهرستانه همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در پایان با اشاره به افتتاح روکش آسفالت خیابان انقلاب تویسرکان به طول 800 متر خاطرنشان کرد: کلنگ‌زنی و تملک مسیر خیابان 16 متری پشت بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) به طول 975 متر و سالن رزمی تربیت بدنی برای آغاز عملیات اجرای به زمین زده می‌شود.

انتهای پیام/89010/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول