اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج خبر داد

افتتاح طرح‌های عمرانی در جشن بزرگ ملی در کرج

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از افتتاح و بهره‌برداری طرح‌های عمرانی در کرج خبر داد و گفت: این طرح‌ها همزمان با دهه فجر در این کلانشهر افتتاح می‌شود.

افتتاح طرح‌های عمرانی در جشن بزرگ ملی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده صبح امروز در تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه خدمات عمرانی و خدماتی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید با هدف خدمت‌رسانی به مردم در این کلانشهر انجام شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین اولویت ما توسعه خدمات رفاهی و عمرانی است تا بتوانیم در مسیر رضایتمندی مردم گام برداریم.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون آذین‌بندی خیابان‌ها و نصب پلاکاردهای مناسبتی در سطح کلانشهر کرج انجام شده است، افزود: برنامه‌های فرهنگی بسیاری را برای هر چه باشکوه برگزار کردن ایام‌الله دهه فجر در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: هر چه بیشتر بتوانیم برنامه‌های فرهنگی را در این ایام برگزار کنیم در انتقال ارزش‌های انقلاب و امام راحل به نسل امروز نزدیک‌تر شده‌ایم، لذا با هماهنگی‌های به عمل آمده با متولیان امر فرهنگ امسال برنامه‌های متنوع فرهنگی برای این منظور تدارک دیده شده است.

آقازاده انتقال ارزش‌های انقلاب را یکی از مهم‌ترین وظایف خطیر مسئولان به نسل امروز دانست و گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین بازگو کردن خاطرات روزهای انقلاب می‌تواند راهکاری اساسی برای انتقال این ارزش‌ها باشد.

شهردار کرج با بیان اینکه وجود مناسبت‌های تاریخی نمادی از هویت کشور است، بر معنابخشی و هویت‌بخشی هر چه بیشتر به این نمادها تاکید کرد و افزود: مناسبت‌های ملی و مذهبی تاریخ ایرانیان حاکی از اراده و اعتقاد ملت به مسائل تاریخی، سیاسی، دینی و مذهبی است که با توجه به این مهم نیاز است، این مناسب‌ها هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

آقازاده با اشاره به اهمیت و جایگاه ایام دهه مبارک فجر میان ملت ایران، خاطرنشان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خاطره‌ای خوش برای ملت ایران است که با توجه به این مهم باید یاد و خاطره این پیروزی همه ساله در ذهن مردم تداعی شود.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دست معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، زبانزد کشورهای جهان نیز است، اظهار داشت: بی‌شک توجه به این ایام و برگزاری جشن‌های مناسبتی در این خصوص نشانی از ارادت ملت ایران به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که موجب آگاهی جهانیان از این اراده و عزم ملی و تعهد به آرمان‌های انقلابی می‌شود.

افتتاح پروژه‌های خرد و کلان در دهه فجر در کرج

شهردار کرج در ادامه سخنان خود به افتتاح پروژه‌های خرد و کلان در این کلانشهر خبر داد و گفت: اقدامات عمرانی صورت گرفته در سطح خرد و کلان کشور حاکی از اراده ملی و اهتمام دولت به منظور پیشرفت و توسعه کشور در زمینه‌های متعدد عمرانی، زیرساختی، فرهنگی، اقتصادی و .... است.

آقازاده با بیان اینکه، شهرداری کرج نیز در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، نسبت به انجام فعالیت‌ها و اقدامات گوناگون در عرصه‌های شهری اقدام می‌کند، عنوان کرد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح کرج به تبعیت از سیاست‌های کلی نظام و کشور صورت می‌گیرد.

ساماندهی رودخانه کرج

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اهمیت ساماندهی رودخانه کرج گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این دهه انجام می‌شود، ساماندهی رودخانه کرج است که به صورت جدی دنبال خواهد شد.

آقازاده کلنگ اجرایی بزرگ‌ترین پروژه تفرجگاهی کرج را نیز در این ایام از دیگر برنامه‌ها و طرح‌های در نظر گرفته شده در این ایام عنوان کرد.

به گفته وی فاز اول این طرح در قسمت شمالی اتوبان کرج، جنب میدان شهید سلطانی تا پل قدیم کرج، شامل ساحل‌سازی دو طرف دریاچه، اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول