اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی خبر داد

ثبت‌نام 176 نفر در مسابقات سراسری قرآن پیام‌نور خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی از ثبت‌نام 176 نفر از دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی در مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور کشور خبر داد.

ثبت‌نام 176 نفر در مسابقات سراسری قرآن پیام‌نور خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدعلیرضا محمدزاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور آغاز شده است.

وی از برگزاری این مسابقات در سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان پیام‌نور در سطح کشور خبر داد و گفت: در بخش دانشجویی این مسابقات در پنج محور برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بخش دانشجویی این مسابقات در پنج بخش کتبی، شفاهی، ادبی، هنری و پژوهشی برگزار می‌شود که دو بخش ادبی و هنری امسال به این مسابقات افزوده شده است.

محمدزاده افزود: ثبت‌نام در این مسابقات از طریق سایت مربوط تا تاریخ یک اسفندماه سال‌جاری ادامه دارد.

وی از ثبت‌نام 176 نفر از دانشگاه‌های پیام‌نور استان در این مسابقات خبر داد و گفت: از نظر رتبه‌بندی تعداد شرکت‌کنندگان، تاکنون ما رتبه 10 کشوری را در اختیار داریم که البته انتظار استقبال بیشتری از سوی دانشجویان و اساتید می‌رود.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی از برگزاری بخش شفاهی این مسابقات در تاریخ 18 اسفندماه سال‌جاری خبر داد و افزود: این بخش در مرحله مقدماتی در واحدهای دوگانه مرکز برگزار می‌شود.

محمدزاده ادامه داد: نفرات نخست این مرحله به مرحله کشوری که قرار است در اردیبهشت‌ماه سال 91 در استان کرمانشاه برگزار شود، اعزام می‌شوند.

وی افزود: سال گذشته در بخش‌های مختلف از استان ما به مرحله کشوری اعزام شدند که چندین مقام چهارم و پنجمی را کسب کردند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول