اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌ نور تاکستان:

احداث سوله‌ ورزشی تاکستان ناتمام مانده است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان گفت: کار احداث سوله ورزشی ویژه دانشجویان پیام‌ نور واحد شهرستان تاکستان به علت قرارگیری طرح در ماده 48 ناتمام مانده است.

احداث سوله‌ ورزشی تاکستان ناتمام مانده است

بهمن طاهر‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان پیرامون پروژه‌های در دست اجرا در دانشگاه پیام نور تاکستان اظهار داشت: پروژه اجرای عملیات محوطه‌سازی و فضای‌سازی محیط دانشگاه پیام‌نور شهر تاکستان با اعتبار یک میلیارد ریال که از حدود یک ماه پیش آغاز شده است طی روز‌های آینده به اتمام می‌رسد.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهر تاکستان ادامه داد: اجرای سیستم مکانیزه آبیاری، تجهیز سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام‌ نور به سیستم گرمایشی از برنامه‌های عمرانی حوزه دانشگاه پیام‌ نور تاکستان بوده است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر نیازی به توسعه فضای آموزشی در سطح دانشگاه پیام‌ نور این شهر وجود ندارد، تصریح کرد: اجرای عملیات ساخت سوله‌ ورزشی سه هزار متر مربعی پیام‌ نور شهر تاکستان با بیش از 750 متر محیط پیرامونی نیز در برنامه قرار دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور شهرستان تاکستان افزود: متأسفانه پیمانکار مجری طرح اجرای عملیات سوله ورزشی این دانشگاه که اجرای بالغ بر 40 سوله را در سطح دانشگاه‌های کشور بر عهده داشته است و تعداد 28 سوله را نیز به اتمام رسانده است به علت قرارگیری سالن ورزشی این دانشگاه در حوزه ماده 48 از ادامه اجرای ساخت دست کشیده است.

طاهرخانی با بیان این‌که در حال حاضر هماهنگی‌هایی از سوی دانشگاه پیام‌ نور تاکستان برای پیگیری اجرای مجدد این پروژه با رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است، تصریح کرد: توسعه فضا‌های ورزشی جزو دغدغه‌هایی است که تاکنون در این دانشگاه پیگیری شده است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های پایان ترم در پیام‌ نور واحد تاکستان با اجرای دقیق آیین‌نامه اجرایی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون بیش از 120 میلیون ریال کتاب برای تجهیز بیشتر کتابخانه پیام‌ نور شهر تاکستان خریداری شده است و تمام اعتبار کتاب نیز در این بخش هزینه شده است.

انتهای‌پیام/77005/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول