اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت یوم‌الله دهه فجر صورت گرفت

تشریح برنامه‌های دهه فجر دانشگاه پیام‌نور لیکک

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور لیکک برنامه‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های دهه فجر دانشگاه پیام‌نور لیکک

به گزارش خبرگزاری فارس از لیکک، حسین جوانمردی صبح امروز در جمع کارکنان این دانشگاه با اعلام برنامه‌های دهه مبارک فجر دانشگاه پیام‌نور واحد لیکک بر وظیفه دانشگاه‌ها در انتقال اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به نسل جوان تأکید کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لیکک اظهار کرد: ستاد برگزاری دهه فجر اقدام به فضا‌سازی ساختمان‌های اداری و آموزشی قبل از آغاز دهه مبارک فجر خواهد کرد و آماده برگزاری برنامه‌های ویژه‌ای در این ایام خواهد شد.

جوانمردی گفت: روز 12 بهمن‌ماه به مناسبت لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و نواخته شدن زنگ انقلاب از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام‌نور واحد لیکک با گل و شیرینی پذیرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ادامه این مراسم محفل نورانی انس با قرآن برگزار و مسابقه تفسیر سوره مبارکه فجر در دانشگاه پیام‌نور واحد لیکک برگزار خواهد شد. 

رئیس دانشگاه پیام‌نور لیکک اذعان کرد: بعد از ظهر این روز دانشگاهیان پیام‌نور واحد لیکک با حضور در گلزار شهدای شهر لیکک اقدام به غباروبی قبور مطهر شهدای شهر لیکک خواهند کرد.

جوانمردی گفت: دانشجویان، اساتید و کارکنان پیام‌نور واحد لیکک روزهای 13 و 20 بهمن‌ماه در نماز جمعه شهر لیکک شرکت خواهند کرد.

وی یادآور شد: برگزاری پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولان این شهرستان برنامه‌ای است که روز 14 بهمن برگزار خواهد شد.

جوانمردی اعلام کرد: دانشگاهیان این دانشگاه روز 15 بهمن‌ماه با امام جمعه شهرستان بهمئی دیدار خواهند کرد.

وی همچنین از برگزاری کنگره شعر و ادب پیام‌نور واحد لیکک و شعر خوانی دانشگاهیان در روز 16 بهمن هم‌زمان با روز انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده در این واحد دانشگاه پیام‌نور خبر داد و گفت جمع کثیری از این شاعران را خواهران تشکیل می‌دهند.

جوانمردی افزود: نمایشگاه کتاب با محوریت انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی و عکس شهدای دانشجو در طول دهه فجر در دانشگاه پیام‌نور واحد لیکک برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روزهای پنج‌شنبه 19 بهمن و جمعه 20 بهمن دانشگاهیان این واحد دانشگاهی در برنامه‌های دیدار با خانواده شهدا و شرکت در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد لیکک از برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، نور افشانی دانشگاه پیام‌نور واحد لیکک در شب 22 بهمن‌ماه و شرکت گسترده اساتید و دانشجویان در برنامه راهپیمایی 22 بهمن‌ماه هم‌زمان با سایر اقشار جامعه خبر داد.

انتهای پیام/82009/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول