اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 155

دهه فجر حکومت جبار طاغوت را سرنگون کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به عظمت دهه مبارک فجر گفت: در دهه مبارک فجر حکومت 50 ساله و جبار طاغوت سرنگون شد.

دهه فجر حکومت جبار طاغوت را سرنگون کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی لحظاتی پیش و همزمان با سومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری» نامگذاری شده است در مراسم میثاق با شهدا که در بیت شهید شیرکوند در ورامین برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: در دهه مبارک فجر حکومت 50 ساله و جبار طاغوت سرنگون شد و این نبود جز عنایت پروردگار بر این ملت ما، در این ایام ابواب رحمت الهی به سوی ملت ما باز است و در سایه لطف الهی بر این نظام مقدس زندگی خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی گفت: گمان نکنید حالا که مشکلات اقتصادی وجود دارد لطف الهی به ما کم شده است، خیر، مردم جامعه ما عاشق اسلام و اهل بیت علیهم‌السلام هستند، عظمت امروز کشور ما منحصر به فرد است، ما امروز نه شرقی هستیم نه غربی و با عظمت مسیر خود را طی می‌کنیم و به لطف خدا این انقلاب مقدمه ظهور امام زمان (عج) است، باید مشکلات را با تکیه به خداوند عزوجل تحمل کنیم و در مشکلات نلغزیم.

امام جمعه ورامین در پایان با تاکید بر عظمت مقام شهدا تصریح کرد: بیش از 200 هزار شهید از بهترین جوانان ما در راه انقلاب و اسلام شهید شدند و امروز ما امانت‌دار خون شهدا هستیم، مبادا رفتاری کنیم که در آینده شرمنده شهدا باشیم.

این گزارش حاکی است، مراسم میثاق با شهدا با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر شهرستان ورامین و جمعی از مسئولان و مردم منطقه مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در بیت شهید ابوالفضل شیرکوند در عمروآباد ورامین برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول