اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئس هیئت هاکی استان زنجان:

تیم هاکی زنجان در مسابقات چهار جانبه قزوین اول شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هاکی استان زنجان با اشاره به حضور تیم هاکی بانوان زنجان در مسابقات چهار جانبه قزوین گفت: این تیم مقام نخست این مسابقات را کسب کرده است.

تیم هاکی زنجان در مسابقات چهار جانبه قزوین اول شد

اعظم فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از حضور تیم‌های کرمانشاه، آذربایجان شرقی، قزوین و زنجان در مسابقات چهار جانبه قزوین خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات طی روزهای 13 و 14 بهمن ماه برگزار شد.

وی سرمربی تیم هاکی بانوان استان زنجان را اعظم فضلی اعلام کرد و گفت: تیم زنجان به سرپرستی ثریا اسدی در مسابقات قزوین شرکت کرده بود.

رئیس هیئت هاکی استان زنجان از حضور سمیه فرهادی به عنوان سر داور در مسابقات هاکی چهار جانبه قزوین خبر داد.

وی رویا جم، مهسا خالقی، پروین نوذری، سولماز محمودی، مهناز خلفی، رباب آخوندی، مژگان رجبی، مریم اسمعلی‌پور، زهرا نوروزی، ندا امیر اصلانی، رباب آخوندی و فرزانه نظری را بازیکنان تیم هاکی شرکت کننده زنجانی در مسابقات چهار جانبه قزوین اعلام کرد.

فضلی با اشاره به اینکه مسابقات چهار جانبه قزوین به صورت ضرب‌دری برگزار شده است، اضافه کرد: تیم زنجان مسابقه نخست خود را با تیم قزوین برگزار کرد.

وی با بیان اینکه مسابقه بین دو تیم زنجان و قزوین با نتیجه شش بر دو به نفع تیم زنجان تمام شده است، ادامه داد: تیم هاکی زنجان در بازی نهایی تیم آذربایجان شرقی را با نتیجه پنج بر سه به نفع خود به پایان رسانده و قهرمان این مسابقات شده است.

رئیس هیئت هاکی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری لیگ برتر بانوان برگزار نشده است، ادامه داد: سعی می‌شود با فراهم کردن زمینه حضور بانوان در مسابقات دوستانه آمادگی آنها حفظ شود.

وی اضافه کرد: تیم هاکی بانوان با ترکیبی از ورزشکاران زیر 18 سال و بزرگسالان در مسابقات چهار جانبه قزوین شرکت کرده بود.

فضلی به برنامه‌ریزی انجام شده برای حضور تیم هاکی آقایان در مسابقات دوستانه اشاره و تصریح کرد: این تیم طی هفته جاری در قم به دیدار این تیم می‌رود.

انتهای پیام/73004/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول