اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز:

باشگاه دبیری تبریز حامی مالی تیم ورزشی‌نویسان شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام باشگاه دبیری تبریز از حمایت مالی این باشگاه از تیم ورزشی‌نویسان تبریز خبر داد.

باشگاه دبیری تبریز حامی مالی تیم ورزشی‌نویسان شد

فرزین دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: مدیریت باشگاه دبیری تبریز همیشه احترام خاصی برای خبرنگاران ورزشی قائل بوده و از برگزاری مسابقات ورزشی با خبرنگاران استقبال کرده است که انجام مسابقات چهار جانبه رسانه و سلامت در تابستان سال گذشته بیانگر این ادعا است.

وی افزود: برگزاری جشن پیراهن تیم فوتبال ماشین‌سازی دبیری تبریز در سال گذشته و فوتسال دبیری در سال‌جاری برای اطلاع‌رسانی دقیق از فصل نقل و انتقالات صورت گرفته در این باشگاه و آشنایی بیشتر از بازیکنان تیم برای خبرنگاران ورزشی بوده و باشگاه دبیری همیشه از تعامل با نمایندگان رسانه‌های گروهی استقبال می‌کند.

دبیری گفت: ادامه فعالیت دائمی تیم ورزشی‌نویسان تبریز که در مسابقات چهارجانبه رسانه و سلامت همچنین رقابت‌های برگزار شده در شرکت گاز به مقام سوم دست یافته بود،به دلایل مشکلات مالی میسر نبود.

وی تصریح کرد: باشگاه دبیری تبریز برای تداوم فعالیت این تیم به صورت دائمی حمایت مالی از این تیم را تقبل کرده و از حضور تیم ورزشی‌نویسان در مسابقات جام رمضان و باشگاه‌های فوتسال تبریز حمایت می‌کند.

ورزشی‌نویسان تبریز در نخستین گام بعد از حمایت مالی باشگاه دبیری تبریز، در رقابت‌های گرامیداشت دهه فجر که در شهر باسمنج برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.

تیم شهید یوشاری که متشکل از دیگر خبرنگاران تبریز است، دیگر تیم رسانه‌ای حاضر در این رقابت‌هاست.

انتهای پیام/60001/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول