اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی با حضور استاندار لرستان:

دو پروژه ورزشی در لرستان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان این استان دو پروژه ورزشی در شهرستان خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید.

دو پروژه ورزشی در لرستان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حبیب‌الله دهمرده استاندار لرستان به همراه اعضای شورای اداری این استان عصر امروز دو پروژه ورزشی کارگران شهرستان خرم‌آباد را به بهره‌برداری رساندند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم بهره‌برداری از مجموعه ورزشی کارگران شهرستان خرم‌آباد گفت:‌ دهه فجر دهه ارزش‌های انقلاب اسلامی است که باید گرامی داشته شود.

حامد ویس‌کرمی در خصوص پروژه استخر شنای مجموعه کارگران شهرستان خرم‌آباد گفت: برای ساخت این مجموعه اعتباری معادل 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه دارای سونا و سالن بدنسازی است، خاطرنشان کرد‌:‌ این طرح از مصوبات سفرهای استانی دولت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: این مجموعه یک مجموعه مجهز و پیشرفته ورزشی است که بالغ بر یک هزار و 700 متر مربع زیربنا دارد.

ویس‌کرمی خاطرنشان کرد: ساخت این مجموعه از سال 1389 آغاز شده که شامل استخر شنا، سونای بخار و خشک، جکوزی، سالن بدنسازی و همچنین سالن مخصوص بیلیارد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: برای بهسازی و مجهز کردن مجموعه زمین چمن فوتبال کارگری لرستان که امروز در شهرستان خرم‌آباد افتتاح شده سه میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ویس‌کریمی یادآور شد:‌ این مجموعه ورزشی همگی در یک محوطه بزرگ متمرکز هستند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت نشاط و شادابی برای جامعه کارگری و افزایش توان کارگری و روحیه خدمت برای کارگران از اهداف اصلی ساخت این مجموعه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور  شد: مجموعه زمین چمن فوتبال کارگری لرستان به سیستم آبیاری تحت فشار و زهکشی مجهز است.

ویس‌کرمی تصریح کرد: شرایط بهره‌مندی عموم مردم و افراد علاقه‌مند در سطح لرستان برای استفاده از این مجموعه‌های ورزشی فراهم است.

انتهای پیام/2304/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول