اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

افزایش 400 درصدی سالن‌های ورزشی سرپوشیده در گلستان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: تعداد سالن‌های ورزشی سرپوشیده استان در دور دولت احمدی‌نژاد در مقایسه با 27 سال قبل از آن 400 درصد افزایش یافت.

افزایش 400 درصدی سالن‌های ورزشی سرپوشیده در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت صبح امروز در جمع ورزشکاران گلستان اظهار داشت: 27 سال قبل از تشکیل دولت‌های نهم و دهم 73 سالن ورزشی سرپوشیده در گلستان راه‌اندازی شد.

وی افزود: در دولت نهم و دهم 292 سالن ورزشی سرپوشیده در گلستان ساخته شد که بیانگر رشد 400 درصدی در این زمینه است.

قناعت خاطرنشان کرد: قبل از انتخاب احمدی‌نژاد به ریاست جمهوری 25 سالن ورزشی روباز در گلستان ساخته شده بود، این در حالی است که با تلاش دولت‌های نهم و دهم در بیش از هفت سال گذشته 86 سالن ورزشی روباز در گلستان احداث شد.

استاندار گلستان سرانه ورزشی هر گلستانی تا سال 1384 را دو دهم مترمربع اعلام کرد و گفت: در دولت نهم و دهم این سرانه با پنج دهم درصد افزایش به هفت دهم مترمربع رسید.

این مسئول تعداد پروژه‌های ورزشی در دست احداث و افتتاح استان را 25 پروژه برشمرد و گفت: در دهه فجر پنج پروژه بزرگ افتتاح می‌شوند.

قناعت تاکید کرد: دولت، رئیس‌جمهور و وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه به ورزش گلستان داشته و تاکنون نیز حمایت‌های ارزشمندی در این زمینه داشتند.

وی ضمن تقدیر از شرکت مخابرات ایران و گلستان به خاطر حمایت از ورزش استان ابراز امیدواری کرد که در آینده ورزش گلستان بیش از گذشته پیشرفت کند.

استاندار گلستان ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران متذکر شد: دهه فجر فرصت مناسبی برای یادآوری خاطرات مبارزات ملت ایران علیه نظام فاسد گذشته و خدمات نظام از سال 1357 تاکنون است.

این مسئول اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبرهای امام راحل و مقام معظم رهبری همچون کوه استوار در برابر توطئه‌های دشمنان مقاومت کرده و پله‌های ترقی را به تدریج طی می‌کند.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول