اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد

ارتقای سرانه ورزشی گلستان به 7 دهم مترمربع

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه قبل از دولت نهم سرانه ورزشی هر گلستانی دو دهم مترمربع بود گفت: در دولت‌های نهم و دهم سرانه ورزشی به هفت دهم مترمربع رسید.

ارتقای سرانه ورزشی گلستان به 7 دهم مترمربع

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا صبح امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و خادمین ورزش گلستان در سال گذشته در سالن امام خمینی گرگان اظهار داشت: با تلاش مسئولان استان به ویژه استاندار گلستان و حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان، سرانه ورزشی هر گلستانی پنج دهم مترمربع ارتقا یافت.

وی بدون اشاره به سرانه استاندارد ورزشی هر شهروند در کشور و جهان افزود: در سطح استانی 45 هیئت ورزشی با 41 نایب رئیس زن و در شهرستان‌ها نیز بیش از 500 هیئت ورزشی در حال فعالیت هستند.

پاشا بدون اشاره به تعداد ورزشکاران شرکت‌کننده در اردوهای تیم ملی در سال 1391 خاطرنشان کرد: سال گذشته 260 ورزشکار گلستانی در اردوهای تیم ملی شرکت کردند که بیانگر توانمندی ورزشکاران استان و همچنین جایگاه گلستان در ورزش کشور است. 

بعد از 36 سال 2 بانوی دونده گلستانی رکورد دوومیدانی کشور را تغییر دادند

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: دو بانوی ورزشکار استانی بعد از 36 سال رکورد دوومیدانی کشور را تغییر داده و برگ زرین دیگری در سند افتخارات ورزشی گلستان به ثبت رساندند.

این مسئول اضافه کرد: برای نخستین بار در سال گذشته رنکینگ تنیس روی‌میز در گلستان برگزار و سه ورزشکار از این استان برای شرکت در مسابقات انتخابی لندن دعوت شدند.  

25 پروژه ورزشی گلستان در حال بهره‌برداری

وی ضمن گرامیداشت دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: هم‌اکنون 25 پروژه ورزشی در گلستان در دست ساخت و بهره‌برداری قرار دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران پنج پروژه بزرگ ورزشی در شهرهای مختلف استان با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار به بهره‌برداری می‌رسند.

این مسئول ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از فضاهای جدید ورزشی و افزایش سرانه ورزشی گلستانی‌ها، هم زمینه رشد چشمگیر ورزش استان در سطح ملی و بین‌المللی فراهم و هم موجب شادابی جوانان جوانان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان قهرمانان، پیشکسوتان و خادمین ورزش را سرمایه‌های گرانقدر ورزش استان دانست و از شرکت مخابرات ایران و گلستان به دلیل حمایت از ورزش تقدیر کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم از 600 قهرمان، پیشکسوت و خادم ورزش گلستان در سال 1390 تجلیل شد.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول