اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از حضور در پارالمپیک 2012 لندن

بانوی قمی الگوی اخلاق ورزش کشور شد

خبرگزاری فارس: مربی قمی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان معلول کشورمان به عنوان مربی اخلاق ورزش بانوان کشور در سال 91 انتخاب شد.

بانوی قمی الگوی اخلاق ورزش کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این مربی با دانش و با تجربه فاطمه متقی کاشانی است که مسئولیت نایب رئیسی هیئت تیراندازی با کمان استان قم را نیز بر عهده دارد و سال‌ها است که به عنوان مربی، داور و ورزشکار رشته تیراندازی با کمان در سطح اول ورزش کشور و میادین برون مرزی فعالیت می‌کند.

متقی کاشانی سوابق زیادی در رشته تیراندازی با کمان دارد و با توجه به این سابقه از مربیان شاخص تیراندازی با کمان بانوان کشور محسوب می‌شود و به همین دلیل به عنوان مربی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان معلول کشورمان در مسابقات پارالمپیک 2012 لندن حضور یافت.

با توجه به تلاش‌های بی‌شائبه این بانوی قمی برای آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان معلول کشورمان در پارالمپیک لندن، کاروان ورزشی جانبازان و معلولین ایران برای نخستین بار در ادوار مختلف برگزاری رقابت‌های پارالمپیک توانست در رشته تیراندازی با کمان به نشان طلا دست یابد.

این موفقیت ارزنده موجب شد تا فاطمه متقی کاشانی به عنوان نخستین مربی قمی در مهم‌ترین رویداد ورزش جهان در سال 2012 چهره‌ای ارزنده برای ورزش قم و کشور لقب گیرد و بدین ترتیب الگوی بسیاری از بانوان در ورزش قهرمانی باشد.

علاوه بر خصوصیات و دانش فنی بالای فاطمه متقی کاشانی در امر مربیگری، حضور وی با پوشش کامل اسلامی در مسابقات پارالمپیک لندن موجب شد تا بسیاری از بانوان تیم‌های شرکت‌کننده از کشورهای مختلف از وی الگو گرفته و این بانوی نمونه قمی را از هر نظر برتر بدانند.

تمام آنچه که در خصوص مربی با سابقه و با دانش تیراندازی با کمان استان قم گفته شد همه پیش زمینه این خبر ارزشمند بود که وی در حضور وزیر ورزش و مسئولان و رؤسای فدراسیون‌های ورزش کشور به عنوان بانوی نمونه اخلاق ورزش ایران در سال 1391 مورد تجلیل قرار گرفت.

مراسم انتخاب چهره‌های اخلاق ورزش کشور در قالب ششمین همایش فرزندان آفتاب با حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، مسئولان کشوری و رؤسای فدراسیون‌ها در نخستین روز از دهه مبارک فجر در تهران برگزار شد و طی آن از فاطمه متقی کاشانی مربی قمی تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در پارالمپیک لندن قدردانی شد.

انتهای ‌پیام/2258/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول