اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

36 برنامه ورزشی در تویسرکان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ورزش و جوانان تویسرکان گفت: همزمان با دهه فجر 36 مسابقه ورزشی در بخش‌های متفاوت و برنامه فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

36 برنامه ورزشی در تویسرکان برگزار می‌شود

کیانوش سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با تأکید بر اینکه فجر یادآور پیروزی مردم ولایتمدار و جهادگر ایران اسلامی است، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی توانستند با دست خالی اما با ایمان، وحدت و همدلی و رهبری دینی کفر جهانی را به ذلت کشاند.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار و احراز مقام‌ و عناوین با ارزش ورزشی نمونه بارز از این ایستادگی و عزت در جهان است، افزود: اجرای برنامه‌های دهه فجر علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در جامعه موجب آشنایی نسل جوان با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان افزود: در سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد تلاش دارد با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی یاد و خاطر از خود گذشتگی و ایثارگری را به نسل آینده به عنوان یک ارزش و ابزار مقاومتی در برابر هجمه‌های دشمن انتقال دهد.

وی از برگزاری 36 برنامه و مسابقه ورزشی و فرهنگی برای خواهران و برادران به مناسبت ایام دهه فجر در تویسرکان خبر داد و بیان کرد: از این مجموع برنامه‌ها 14 مسابقه ورزشی در حوزه خواهران سی و چهارمین گرامیداشت پیروزی انقلاب اجرا خواهد شد.

سلیمانی ادامه داد: مسابقه تکواندو در رده سنی نونهالان و نوجوانان در سالن شهید مؤمنی، ماراتن ایروبیک در رده سنی آزاد با حضور چهار باشگاه داخلی در سالن 2 هزار نفری الغدیر، آمادگی جسمانی در دو دوره رده سنی جوان و بزرگسالان در سالن ورزشی قائم، هفت سنگ توسط هیئت همگانی در رده سنی آزاد، دو و میدانی نوجوانان و جوانان در محل استادیوم شهید هرمزی همزمان با خجسته سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه والیبال چهارجانبه بانوان با حضور شهرستان‌های همجوار بزرگسالان در سالن ورزشی قائم تویسرکان در 20 بهمن سال جاری خبر داد و افزود: همایش پیاده‌روی و کوهپیمایی از میدان هلال احمر به طرف آرامگاه میررضی با حضور بانوان تویسرکانی به یاد و گرامیداشت این رخداد تاریخی انجام خواهد شد.

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به اینکه همایش ورزش صبحگاهی خواهران در روز ورود امام خمینی(ره) به ایران با اجرای هیئت همگانی برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات پینگ‌پنگ در رده سنی آزاد و نونهالان در خانه پینگ‌پنگ، فوتسال نوجوانان و بزرگسالان در سالن شهدای شهر سرکان، اسکیت سرعت نونهالان در سالن ورزش قائم و بسکتبال جوانان در سالن الغدیر در بخش بانوان در طول دهه فجر انجام می‌شود.

وی در ادامه برنامه‌های اجرایی دهه فجر در قسمت آقایان را 23 عنوان اعلام و اضافه کرد: در نخستین روز از فجر انقلاب هیئت‌های ورزشی با ورزشکاران با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

سلیمانی با اشاره به اینکه زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در زورخانه پهلوان سجادی شهرستان تویسرکان با حضور مسئولان و ورزشکاران به صدا درآمد، تصریح کرد: مسابقه دو صحرانوردی با هماهنگی و همکاری فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی در این روزهای مبارک بین سربازان وظیفه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه پینگ‌پنگ دوستانه با یکی از شهرستان‌های همجوار توسط هیئت پینگ‌پنگ خبر داد و گفت: مسابقات فوتسال مقاطع دبیرستانی و راهنمایی، تنیس بین کارکنان آموزش و پرورش، طناب‌ورز بین دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و کشتی چندجانبه با همکاری آموزش و پرورش بخش قلقلرود در روزهای دهه فجر انجام می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان، از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در سطح شهرستان خبر داد و بیان کرد: همایش موتورسواری با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی و سپاه شهرستان تویسرکان در سی و چهارمین گرامیداشت جشن پیروزی انقلاب اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات پینگ‌پنگ بین رده‌های مختلف سنی برادران و خواهران، پینگ‌پنگ بین کارکنان نهادها، بوکس داخلی و در صورت امکان با تیم‌های شهرستان‌های همجوار، مسابقه پاورلیفتینگ توسط هیئت بدنسازی، فوتسال در رده‌های سنی مختلف و فوتسال کارکنان ادارات از دیگر برنامه‌های اداره ورزش شهرستان تویسرکان است.

سلیمانی اعزام تیم ‌وزنه‌برداری تویسرکان به مسابقات انتخابی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: مسابقه داخلی توسط هیئت رزمی، کوهپیمائی توسط هیئت کوهنوردی، برنامه‌های نمایشی در آیین‌های مختلف توسط هیئت‌های رزمی و ژیمناستیک در دهه فجر به منظور ایجاد نشاط و شادی مردم برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم  در صحنه توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد، تصریح کرد: در روز 22 بهمن ماه به پاس سپاس و قدردانی و حمایت و پشتیبانی از ولایت و انقلاب همه هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران و کارکنان این نهاد با حضور در راهپیمایی با مقتدای خود مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنند. 

انتهای پیام/89010/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول