اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای 12 پروژه عمرانی در 12 روستای گچساران

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی گچساران گفت: به مناسبت سی و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و با همکاری اداره‌ها و نهادهای گچساران، در 12 روستای این شهرستان 12 کار عمرانی و خدماتی به طور ویژه صورت می‌گیرد.

اجرای 12 پروژه عمرانی در 12 روستای گچساران

یحیی ذبیحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، روستاها طعم شیرین عمران و آبادانی را چشیدند و هم‌اکنون روستاها در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند.

بخشدار مرکزی گچساران یادآور شد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روستاها دارای محرومیت‌های زیادی در بخش آب شرب و برق بودند.

ذبیحی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی می‌بینیم که روستاها در زمینه آب، برق، گاز، خدمات ارتباطی، جاده دسترسی و حتی طرح‌های بزرگ کشاورزی و تولیدی نیز پیشرفت کرده‌‌اند.

بخشدار مرکزی گچساران با بیان این‌که قبل از انقلاب خدمت‌رسانی به شهرها و روستاهای کشور معنایی نداشت، افزود: این خدمت‌رسانی‌ها محدود به چند شهر و استان در کشور بود و پس از پیروزی انقلاب، روستاها طعم شیرین عمران و آبادانی را چشیدند.

ذبیحی خاطرنشان کرد: تلاش مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی به روستاها بوده تا ضمن ایجاد رفاه برای ساکنان روستاها، از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری به‌ عمل آید.

وی با تأکید بر لزوم خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به روستاییان تصریح کرد: خدمت به روستاییان از گواراترین خدمات بوده و مسئولان در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

کلنگ‌زنی 12 پارک کودک در روستاهای گچساران

ذبیحی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این دهه فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به روستاییان و بیان عملکرد نظام در بخش‌های مختلف است.

بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به افتتاح دو پارک در روستاهای گچساران، از کلنگ‌زنی 12 پارک کودک در روستاهای این شهرستان با اعتبار سه میلیارد و 610 میلیون ریال، به مناسبت دهه فجر خبر داد.

ذبیحی گفت: به مناسبت سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران خدمات متنوعی در قالب پروژه‌های عمرانی از جمله پارک‌های کودک در روستاهای گچساران صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا، 12 روستای گچساران شناسایی شده که در این 12 روستا بر حسب ضرورت و نیاز، 12 فعالیت عمرانی و خدماتی ارائه می‌شود.

ذبیحی یادآور شد: تسطیح کوچه‌ها و خیابان‌ها، روشنایی معابر، اصلاح و تعمیر شبکه آبرسانی از جمله اقدامات پیش‌بینی شده برای اجرا در این 12 روستا است.

وی عنوان کرد: این فعالیت‌های عمرانی و خدماتی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان از جمله آب، برق، گاز و بنیاد مسکن و با همکاری دهیاری و اعضای شوراهای اسلامی روستاها صورت می‌گیرد.

ذبیحی، روستاهای کمبل، هشت پیمان، آبریگون، ده ناصر، دیل، تلخاب شیرین، هفت چشمه، بن پیر اسپر و باباکلان را به عنوان 12 روستای در نظر گرفته شده برای ارائه این خدمات عنوان کرد.

وی خدمات‌رسانی به مردم را وظیفه مهم و اصلی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و یادآور شد: خدمات‌رسانی به مردم در زمینه‌های مختلف باید به طور مستمر و همیشگی بوده و مسئولان باید در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.

انتهای‌پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول